pondělí 18. června 2012

Banánovo-ořechový koláč (celý = 976 kcal, ¼ = 244 kcal)

Celý koláč:
1 Albert Quality odtučněný tvaroh (173 kcal)
1 banán (111 kcal)
1 vejce (80 kcal)
1 Dr. Oetker puding kakaový - 40 g (cca 36 kcal)
70 g Tekmar ovesných vloček (249 kcal)
10 g - cca 1 KL - kypřícího prášku do pečiva (cca 8 kcal)
30 g mandlí (187 kcal)
30 g rozinek (87 kcal)
14 g - cca 2 KL - medu (46 kcal)

Nejdříve rozmixujeme společně tvaroh, vejce, banán a med. Potom smícháme vločky, mandle, rozinky, puding, prášek do pečiva a vše rozmixujeme (já si nechala pár rozinek stranou, mám ráda když jich je pár v buchtě v celku :-)). Nakonec smícháme obě části dohromady a nalijeme do pekáčku (byť v originálním receptu bylo jen do pekáčku, já pro klid duše vyložila pekáček pečícím papírem). Pečeme cca 20 minut při 180 C.
(Mne peče trochu blbě trouba, takže mám nahoře "černouška" ale jinak by to nebylo vevnitř hotové :-/)

Přiznám se hned a bez mučení :-D…. Inspiraci jsem stejně jako u buchty s tvarohem čerpala u fitness-girl, kterou mám i v oblíbených odkazech. Rozhodně doporučuji se podívat na originální recept, který najdete na jejích stránkách (ZDE), protože tohle je hodně up-grade :-)…. V originálním receptu je místo pudinku protein, ale já dostala na buchtu včera večer hroznou chuť, takže jsem si jí dnes udělala z toho "co můj byt" dal :-)…. A jelikož se pudinkg osvědčil o tvarohových lívanců zkusila jsem to i zde a já osobně byla spokojená ;-). Takže dobrou chuť a krásné ráno Vám všem.


Publikováno 6.5.2012



1 Ený Ený | Web | 6. května 2012 v 7:29 | Reagovat
To mě mrzí..třeba najdeš mnohem lepší,poznáš nové lidi a bude to fajn!:)
Můžu se zeptat kolik měříš a vážíš?:)
2 Ený Ený | Web | 6. května 2012 v 7:47 | Reagovat
Podle toho,co sem píšeš,jsem myslela,že vážíš mnohem více..tohle je v pohodě váha,stačí shodit pár kil a budeš kočka!:)
No,u nás mamce taky všichni říkali,že bude  silná,že to má v genech .. a přitom na výšku 163cm má 50kg..:D takže si myslím,že tohle není úplně pravda,ono je občas jednoduché to svádět na geny a ono je to spíše o stravovacích návicích:)
3 Ený Ený | Web | 6. května 2012 v 8:03 | Reagovat
Je pravda,že já bych asi s tvými jídelníčky hubla více,nějaký 2kg za měsíc určitě,ale asi né 4 kg jako se svými jídelníčky,podle mě máš odpokedne už docela dost sacharidů,zkus to omezit a ono to půjde rychleji:) Sušenky si můžeš dát dopoledne:)
4 Ený Ený | Web | 6. května 2012 v 8:13 | Reagovat
Ježiš,teď čtu tu hrubku - návYcích samozřejmě:D Jo,to jsou ty lidi z gymplu:D
Jo a ten koláč určitě zkusím:)vypadá dobře:)
5 vivienne vivienne | Web | 20. května 2012 v 18:30 | Reagovat
mixováno je to ponorným mixérem?

3 komentáře :

  1. muzu se zeptat jak si prisla na to ze 40g pudinkoveho prasku ma 36kal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za a) jsem to našla na kalorických tabulkách - tady je chyba, pytlík má cca 37g a potom jsem to zkoušela "baj oko" spočítat podle pytlíku, kde mají přípravu z mléka, pudinku a cca 40 g cukru, tedy kolik má tohle a kolik je dle nich hodnota připraveného pudinku a i to cca odpovídalo hodnotě z kalorických tabulek.

      Vymazat
  2. ja ze at koukam jak koukam a pocitam jak pocitam tak mi to vychazi cca okolo 1300kj(310kal) na 100g pudinkoveho prasku podle prichute a druhu.

    OdpovědětVymazat