středa 27. června 2012

Blogování – posedlost nebo koníček?

   Moje ráno začalo klasicky… velice brzký budíček (bez budíku :-) – ty co čtou můj blog pravidelně vědí, že mám problémy se vstáváním), ranní cigareta (já vím – fuj), dlouhá sprcha, kouknout na blog a do práce…
   Po cestě jsem přemýšlela o tom, zda si budu moc v tomhle počasí chodit pěšky,  cesta mi potom trvá cca o hodinu déle, když sebou nosím jídlo, ale snad ano, potom jsem přemýšlela co si dnes asi přečtu u Sporty M., zda Fitness girl zveřejní nějaký nový článek, jestli si nekoupím tu taneční podložku, o které píše Ený, jestli Nikolites zveřejní zase nějaký článek s fotkami, jak je na tom Droběnka, jestli se Klér daří zvyšovat svůj příjem a o ostatních blogerkách, které čtu. Potom mi to došlo, bože, od rána přemýšlím o blogu – jak ho ještě vylepšit, že nevím zda jdou na blogspotu ankety jako na blog.cz, že to zkusím, popřípadě poprosím o radu Fitness girl, která je také na blogspotu atd. …

Je to koníček nebo závislost? Blogování jsem propadla a upřímně věřím, že bych to takhle „prožívala“ i v případě, že bych měla jiný blog, o jiných zájmech o, kterých bych měla co psát – knížky, korálkování, nedietní vaření, fejetony atd. Ale to teď není důležité… Přemýšlím, jak rozlišit, co je „zdravé“ blogování a co je už moc, kde je holky podle Vás hranice?

Tak to bylo jen takové malé zamyšlení po ránu :-)…

Přeji Vám hezký den,

Vaše Adele


7 komentářů :

  1. Já taky pořád přemýšlím nad blogem :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám někdy takový pocit :D Když mám nápad na nějaký článek, musím ho napsat a uveřejnit hned. Kdžy jdu po městě a přemýšlím o článku, tak si ho už jakoby píšu v hlavě Prostě si odříkávám v duchu, co napíšu :D Kdysi to taky už snad byla závislost. Teď, jak mám brigádu tak nemám na blog tolik času, a proto to už trochu polevilo spíše v ten koníček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto souhlasím, vždy když jdu z autobusu domu (5-10 min), tak si přemítám článek, který budu později psát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky furt myslím na blog :D :D Někdy ho otvírám jen tak, abych se podívala jestli mě nenapadá nějaké vylepšení :D :D
    A pak jsou dny, kdy na něj vůbec nemám náladu, ale stejně na něj koukám :D :D

    Řekla bych, že závislost to není dokud nelžeš a dokud když budeš o víkendu bez netu nešílíš :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky moc díky za podporu, co se blogování týče je to návykové jako všechno, ale zjistila jsem že je dobré dát průchod emocím ... okolí nechápe moji snahu za lepší postavu ...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám pocit že mě blog ovládá, ale stojí to za to :-) Jsem schopná si dobít kredit a za pár dní ho mít v čudu kvůli připojení k internetu, abych Vás všechny zkontrolovala. Už abych měla našetřeno na můj vlastní notebook, teď přes prázdniny se mi to asi nepodaří, ale doufám že jednou bude můj. Už mě nebaví doprošovat se setry jestli můžu na počítač...

    OdpovědětVymazat
  7. také jsem se nad tím zamýšlela a myslím, že to pro mě je velký koníček, kterému věnuji tolik času protože mě to baví, naplňuje a když se to vezme kolem a kolem je to užitečná činnost.
    Před založením blogu jsem více než půl roku každý den trávila čas počítáním kalorií a fotografováním jídla, jen tak, pro zábavu a teď dělám to samé, jen to navíc zveřejňuji ))

    OdpovědětVymazat