pondělí 18. června 2012

Bulgur se směsí se sójovým masem (352 kcal)

1 porce:
40 g bulguru (147 kcal)
30 g sójové kostky Bonavita (94 kcal)
50 g mraženého hrášku Albert (25 kcal)
1/2 62,5g balení Lučiny (87 kcal)

Sójové maso jsem uvařila podle návodu na obalu, když bylo hotové tak jsem smíchala s hotovým bulgurem, hráškem (ten jsem zalila horkou vodou, slila a osušila) a 1/2 balení Lučiny, okořeníme dle chuti.
 
Sójové maso jsem měla poprvé a nadchlo mne, jak složením tak chutí! Rozhodně doporučuji vyzkoušet. Jinak recept jsem opět zcela drze "obšlehla" od Fitness girl a opět doporučuji prohlédnout její stránky :-D....
 
 
 
Publikováno 13.5.2012
 
 
1 Fittie Fittie | Web | 13. května 2012 v 12:57 | Reagovat
Mňam ! tohle taky jako vypadá skvěle! :D Sice nemám bulgur .. ale myslím že by to šlo i s kuskusem , ne? :) A taky mám koupené sójové maso.. a ještě čeká na svou velkolepou premiéru :D
Jinak .. ta pečená ovesná kaše .. no já si to dala do krabičky a takové 3-4 dni určitě vydrží aniž by ztratila na chuti nebo na kvalitě.. Takže se není čeho bát :) Nebo si to třeba můžeš udělat z poloviční dávky (já to pekla ve větší kulaté dortové formě) .. Ten recept je upravený trochu podle mě.. ostatně, jako každý jiný recept :D
2 Ej Ej | Web | 13. května 2012 v 15:31 | Reagovat
Vypadá to báječně, fitness-girl prostě nikdy nezklame :D
3 Ej Ej | Web | 13. května 2012 v 15:47 | Reagovat
Moje maminka kytičky miluje, máme jich doma plno :D Ale vůbec jsem neměla představu, jaká by se jí v květináči líbila. Příští rok "vyrazím na výzvědy" třeba měsíc předem a pak ji potěším vytouženou kytičkou :)
4 lada lada | 13. května 2012 v 16:21 | Reagovat
zkus nekdy zapecenou brokolici se sunkou a syrem, k tomu brambory nebo testoviny, to je teprv pecka :-D
5 Adele Adele | Web | 13. května 2012 v 16:31 | Reagovat
[4]: Zcela překvapivě jsem již jedla i tuhle klasiku :-D
6 Johana Johana | 13. května 2012 v 16:50 | Reagovat
:-) pokud mas rada soju, doporucuju dobacky :-) (maji v tescu a ve zdrave vyzive). To je nejrychlejsi obed na svete, ktery teda nejcastejsi vyuzivam v praci. :) kuskus zaleju horkou vodou, osolim,  necham nabobtnat, nakrajim dobacky, jedno rajce, trosku syra a na chvilu do mikrovlnky a muzu se po tom utlouct :-).
 
 

Žádné komentáře :

Okomentovat