neděle 17. června 2012

Dodatek k jídelníčkům

Milé "hubňulky" (tento výraz jsem četla u někoho na blogu a tak moc se mi líbil, že jsem si ho dovolila "obšlehnout" :-)),

již jsem měla spoustu různých komentářů ke svým jídelníčkům, dokonce i od slečny 2 "milé" komenty během 5-ti minut pod 2 přezdívkama ze stejné IP :-)....

Prosím neberte mé jídelníčky jako návod, nebo doporučení. Je to pouze seznam toho co jím, není to rada. Snad mne konečně potom nikde nebude atakovat, že Vás blbnu a ničím Vám zdraví.
 
Nemusíte mne již upozorňovat, že 3 kávy denně je dle Vás moc, já to nezměním.Nemusíte mne vysvětlovat, že dle Vás mám málo bílkovin - nemám, nepočítám si slepě jen kcal, ale i sacharidy, bílkoviny a vlákninu. Nedoporučujte mi ať jdu do poradny - jsou lidi co na to nemají.

Nekritizujte mne, že si občas dám kávu se zmrlinou, chci režim, který mohu dodržovat dlouhodobě a jelikož v rodině máme silné sklony k tloušťce, budu se muset hlídat celý život a nehodlám celý život vnímat zmrzlinu, čokoládu, kávu, žloutky atd. jako satan svěcenou vodu.
 
Všechny milé hubňulky, se kterýma se pravidelně podporuji, toto nebyla buzerace pro Vás, ale pro 3 - 4 jedince, kteří píší z 3 - 4 IP adres, ale mají 50 přezdívek....
 
 
Publikováno 31.3.2012
 
 
1 Lála Lála | Web | 31. března 2012 v 21:51 | Reagovat
Ono se snadno drbe v podstatě za cokoli, člověk to nesmí prožívat ;) já, přestože vím, že je to na prd nezdravý, asi zkusím zase Dukana - to má jasně daná pravidla, což potřebuju zase já.
Na tyhle chytrolínky se vybodni, myslím že nikdo z nás není v pozici, kdy může kritizovat a má sám čistě zameteno před vlastním prahem :-/
2 Lála Lála | Web | 31. března 2012 v 22:32 | Reagovat
Tomu taky moc nerozumím... Asi s tím nesouhlasí zádné jejich "já" :)
Dukanka spočívá v tom, že jíš jen bílkoviny a po pár dnech přidala zeleninu. Já začnu zeleninu v pondělí nebo úterý, podle toho, jak na tom budu... Nejde mi dodržovat sebelepsi pravidla, co si sama nastavím  :(
 

Žádné komentáře :

Okomentovat