neděle 17. června 2012

Dušená zelenina (236 kcal)

1 porce:
150 g brambor vařených ve slupce (102 kcal)
100 g cukety (18 kcal)
50 g mrkve (21 kcal)
50 g hrachu Albert (25 kcal)
50 g fazolových lusků Albert (13 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
1 KL - 5 g - oleje (45 kcal)
Sůl, sladká červená mletá paprika

Brambory uvaříme ve slupce a nakrájíme na půlměsíčky. Na pánvi (v hrnci) zpěníme olej a cibulku, poté zaprášíme paprikou a přidáme zeleninu. Dusíme, dokud není vše měkké.
 
 
Publikováno 21.4.2012
 
 
1 knofela knofela | 21. dubna 2012 v 14:12 | Reagovat
Výborné, taky občas doma děláme, většinou s brokolicí :). Jinak díky za super blog, objevila jsem jej včera a našla skvělou inspiraci pro vaření i super články :-)
2 Denda Denda | 22. dubna 2012 v 11:14 | Reagovat
Stránku mám již asi měsíc uloženou a jsem ráda, že je stále aktivní a přidávají se sem nové věci. Je to příjemná změna počíst si o zdravém životním stylu bez propagace "pro ana" a bez fotografii stylu thinspo ....
3 Adele Adele | Web | 22. dubna 2012 v 12:12 | Reagovat
[2]: Moc děkuju za pochvalu - potěší :-)... nikdy jsem nechtěla vypadat jako kostra v kabinetu biologie :-D... ale jelikož máme v rodině sklony k obezitě, tak holt podobný režim budu muset udržovat na pořád, tak proč se nepodělit, věděla jsem totiž že tenhle blog je pro mne dlouhodobější záležitost, protože to není o tom sundat x kilo ale zvyknout si na jiný režim.
 

Žádné komentáře :

Okomentovat