neděle 17. června 2012

Free Style - rajče a bazalka

Výrobce: Racio
Druh potraviny: Pečivo křehké a suchary
Váha výrobku: 25 g

Nutriční informace na 1 balení = 25 g
Kcal: 111 kcal
Bílkoviny: 1,65 g
Sacharidy: 17,35 gramů z toho cukrů 1,07 gramů
Tuky: 3,6 g
Vláknina: 0,7 g

Popis od výrobce:
Racio Free style - rýžové chlebíčky s příchutí rajče a bazalka 25g se mohou konzumovat neomezeně.
Složení: rýže 80%, rostlinný olej, dextróza, koření a extrakty koření, sůl, glukózový sirup, sušená zelenina (rajče, česnek, petržel), barvivo (paprikový extrakt), zvýrazňovače chuti (E621, E635), aroma, emulgátor (sojový lecitin).
Obsahuje sóju a celer. Vyrobeno v závodě, který zpracovává obiloviny obsahující lepek.
 
 
Můj popis:
Mňam mňam :-)…. Mne vyhovují i v tom, že je v tom balení 10 tenkých koleček, takže to ujídám dlouho. Nedrobí, takže ideál ne cesty a do práce.

Cena: cca 11,- Kč
 
 
 
Publikováno 4.5.2012
 
 
1 Sporty M. Sporty M. | Web | 4. května 2012 v 8:33 | Reagovat
tak to vypadá hodně dobře, zkusím po tom v obchodě kouknout, zatím jsem je ještě neviděla...
2 Sporty M. Sporty M. | Web | 4. května 2012 v 9:06 | Reagovat
jj právě že mám :) a v jakém obchodě je kupuješ?
3 Sporty M. Sporty M. | Web | 4. května 2012 v 15:49 | Reagovat
díky za radu :) já právě nejvíc chodím do Alberta (tam jsem si jich nikdy nevšimla) a Kauflandu, tak doufám, že mě tam nezklamou :)
4 Ený Ený | Web | 5. května 2012 v 8:37 | Reagovat
Ty jsem si kupovala do kina a moc mi teda nechutnaly.. :D Radši si dám suchar a pochutnám si více..:D
5 Livien Livien | Web | 8. května 2012 v 12:27 | Reagovat
Tohle si kupuji jako mlsání k televizi místo chipsů, brambůrek a tak podobně, na kterých se u nás doma děsně ujíždí. Nemůžu si stěžovat, děsně mi to chutná. :)
6 Droběnka Droběnka | Web | 10. května 2012 v 8:49 | Reagovat
Tyhle jsou dobre. V nějakém časopisu jsem viděla ještě nějaké nové s přichutí pečených brambor, ale ještě jsem je nikde neviděla.
 

2 komentáře :