neděle 17. června 2012

In-line bruslení

O bruslení:
Bruslení je skvělý aerobní sport, kterým můžete zaútočit na tukové polštářky na inkriminovaných partiích. Zabrat dáte především hýžďovým a stehenním svalům, protáhnete ale také bříško a záda. In-line bruslení lze snadno srovnat například s během. Pracují při něm stejné svalové skupiny a posilují se plíce. Bruslení má navíc ale jednu velkou výhodu - dochází při něm k minimálně o polovinu menším nárazům na klouby a páteř.
Bruslením můžete za hodinu "vyjezdit" 250 - 400 kcal - podle tempa a Vaší váhy.

Moje zkušenost s bruslením:Tady nečekejte žádné objektivní hodnocení - bruslení jsem propadla a miluji ho. Jsem na čerstvém vzduchu a ještě pro sebe něco dělám, mám ráda jak pomalejší bruslení s kamarádkou tak svižnější tempo sama s Mp3 v uších :-). Díky krásnému počasí jsem mohla letos už své brusle vytáhnout, mám je už cca 2 roky a stále "šlapou" jako nové :-)... Nikdy ale nezapomínejte na dobré ponožky - žádné kotníčkovky, které se Vám akorát shrnou a budou Vás sakra bolet nohy a pokud máte nové brusle, tak rozhodně s sebou náplast na půchýře, než brusle "rozšlápnete".

Moji miláčkové
 
 
 
Publikováno 20.3.2012
 
 
1 mrs-unknown mrs-unknown | Web | 20. března 2012 v 17:37 | Reagovat
taky miluju bruslení :)jen jsem na tom hůř s kondičkou,takže bývám už po půl h. zdechlá:D,když jedu rychle:D
2 Pagess Pagess | Web | 29. března 2012 v 20:00 | Reagovat
áá.. zbožňuju bruslení.. :) a ty náplasti, přesně :D mám brusle už asi půl roku, a pořád tlačí :D
3 Lamia Le Morte Lamia Le Morte | Web | 29. dubna 2012 v 21:16 | Reagovat
já mám problém, že se bojím, že spadnu :D proto se bojím rychleji a celkově se prostě bojím na ně vlézt :// ale v létě jezdím aspoň třikrát do týdne, pak ale necítím vůbec nohy :DD
4 Jane Jane | 5. června 2012 v 13:03 | Reagovat
Zrovna včera jsem ujela 25 km a musím říct, že inliny jsou pro mě ten nejlepší sport pro hubnutí a navíc mě to strašně baví 8-)
 

1 komentář :

  1. Musím se teda přiznat, že mě in-line bruslení vlastně nikdy moc nechytlo. Brusle na to doma mám, ale měla jsem je na sobě dohromady tak čtyřikrát. Co mě ale naopak hodně baví je bruslení na ledě. Právě včera jsem dokonce pod stromečkem našla i nové brusle a díky tomu, že je rybník tady u nás docela slušně zamrzlý přemýšlím nad tím, že je zítra zajdu otestovat. :)

    OdpovědětVymazat