pondělí 18. června 2012

Kuřecí maso s cuketou a bramborou (249 kcal)

1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
150 g cukety (28 kcal)
1 KL - 5 g - oleje (45 kcal)
Sůl a koření dle chuti (já dala grilovací)
100 g vařených brambor (71 kcal)

Maso smícháme s olejem, solí, kořením dle chuti a ideálně necháme odležet alespoň hodinu v lednici (já si maso vždy naložím předchozí den večer). Maso osmahneme na pánvi a přidáme cuketu pokrájenou nadrobno, podlijeme (stačí 2 lžíce vody, opravdu jen trochu...) a za občasného míchání podusíme pod pokličkou. Podáváme s bramborem.
Mňam, tak tohle se mi opravdu povedlo :-)....
 
 
Publikováno 12.5.2012

1 komentář :

  1. Zrovna jsem přemýšlela nad tím, jak zpracovat kuřecí s cuketou. Vzpoměla jsem si na tebe, že jsi dávala spousty receptů s cuketou a tenhle se mi úplně hodí! Takže to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat