pondělí 18. června 2012

Lehká buchta s tvarohem a jahodami (celá 867 kca, 1/4 = 217 kcal)

Celá buchta (cca 4 porce):
1 vejce (80 kcal)
2 bílky (32 kcal)
130 g rozemletých Tekmar vloček (462 kcal)
150 g Albert bílý nízkotučný jogurt (61 kcal)
1 KL kypřícího prášku do perníku (10 kcal)
20 g - cca 3 KL - medu (65 kcal)
1/2 Albert odtučněného tvarohu (87 kcal)
200 g jahod (70 kcal)

Nejprve jsem připravila náplň = jahody nakrájené na kostičky smícháme s tvarohem.
Potom jsem připravila těsto = z bílků (3 ks) vyšleháme sníh, žloutek smícháme s jogurtem, rozemletými vločkami, práškem do perníku a medem. Potom vmícháme opatrně sníh z bílků a těsto nalejem do pekáčku/formy, který vyložíme pečícím papírem. Nahoru rozetřeme tvaroh s ovocem a pečeme cca 30 minut na cca 180C
(raději na konci vyzkoušíme špejlí, přece jen každá trouba peče jinak - já např. pekla 45 minut.)
 
 
Publikováno 1.5.2012
 
1 fitness-girl fitness-girl | Web | 1. května 2012 v 9:54 | Reagovat
Já si říkala, že je mi nějaká povědomá :) Jak jsem to teď vyděla, tak jsem na ni dostala i chuť :D Ale mám v plánu péct jinou buchtu, chci zase vyzkoušet něco nového :)
2 fitness-girl fitness-girl | Web | 1. května 2012 v 17:59 | Reagovat
Ne, vůbec mi nevadí, že ji tu máš ;)
3 Strawberrie Strawberrie | Web | 11. května 2012 v 21:09 | Reagovat
Tento receptík od fitness-girl znám :)) je skvělý. Dělala jsem si ho před půl rokem místo narozeninového dortu :).
 

3 komentáře :

  1. Tak ho jdu akorát spáchat. Koláč bez mouky a mlíka jsem snad ještě nepekla :-D

    OdpovědětVymazat
  2. na takových jsem ujížděla když jsem byla malá :) skvělý!

    OdpovědětVymazat
  3. zkoušela jsem o víkendu, byla moc dobrá, akorát dle mých dětiček prý může být sladší:-), já si ale myslím, že to stačí :-), díky za receptík

    OdpovědětVymazat