sobota 16. června 2012

Můj názor na hubnutí

Padaly tu otázky na můj názor na hubnutí, informace o mne a podobné, napíšu Vám tedy tyto informace kompletně sem, abych nemusela odpovídat ke každému komentáři :-)…

1) Jsi pro ANA (pro MIA) nebo pro zdravé hubnutí?
Upřímně musím se přiznat, samozřejmě jsem věděla co je pro ANA - jelikož od majitelek těchto blogů, zde již mám pár milých komentářů, ale musela jsem si najít co je to pro MIA blog… Jinak k otázce - zásadně pro zdravé hubnutí, tedy pro takový režim, který lze dodržovat dlouhodobě, aniž bych si ničila zdravý - což pro mne je i to, že si občas dám kus čokolády nebo dortu, protože nechci shodit jednorázově x kilo za měsíc, ale držet umírněný režim, v rodině máme sklony k tloustnutí, takže tento režim budu mít navždy, a neumím si představit, že dalších pár desítek let budu o vodě a sucharech. Takže umírněná spotřeba jídla (což pro mne je 1200 - 1400 kcal pro hubnutí a 1400 - 1700 kcal do udržovací režim) a pohyb.



2) Fuj, to je ale nezdravý / kalorická bomba….
Vás doma neučili, že na jídlo se "fuj" neříká :-)? Jinak komentář fuj, to je nezdravý byl u omelety, která byla z 2 vajec (pozor i se žloutkem), rajčat, šunky a byla připravená na 1 KL oleje. OK, pokud vynechám olej, tak nevím co je na zbytku nezdravého - vejce, ano vím, že žloutek je kalorický a tučný, ale vejce jako celek, tedy i se žloutkem jsou zdravá, kdo nevěří ať zagooglí :-), rajče mi přijde také celkem zdravé - zelenina, která se ke všemu chlubí antioxidačními účinky a šunka - já si kupuji kuřecí s vysokým obsahem masa, takže problém také nevidím. Opět jde jen o to, kdo jak bereme hubnutí, já se svým jídelníčkem, který mne vyhovuje, si mohu dovolit i žloutek a světe div se, hubnu i tak.
Co se týče té "kalorické bomby" to bylo u jídelníčku, který měl cca 1250 kcal. No jelikož se na všech stránkách (ok, vyjma Ana blogů) dočteme, že dlouhodobý denní příjem pod 1200 kcal se bez dozoru lékaře nedoporučuje tak opět nevidím problém.

3) Kolik měříš, vážíš, kolik ti je let….
Narodila jsem se půl roku před Sametovou revolucí, vysoká jsem stejně jako Drew Barrymore a nevážím se. Měřím se podle oblečení - tzn. "je ty kalhoty jsou mi volnější - paráda zhubla jsem", a nebo taky "a sakra, ta sukně je krapet knop - přibrala jsem".

Doufám, že tyto odpovědi Vám budou bohatě stačit :-)....

Zveřejněno 28.2.2012


1 Lála Lála | Web | 28. února 2012 v 18:13 | Reagovat
Souhlasím a jsem ráda, že jsem našla blog, kde má někdo hodně podobné názory :) Podle mě je při dietě příjem akorát tak 1200-1500 kcal, ale chce to asi fakt hlídat. Když jsem držela Dukanovu dietu, zkusila jsem si spočítat denní příjem a zjistila jsem, že 900-1000 kcal není nic neobvyklého, tak jsem se na to začal radši soustředit a jíst víc. No a pak jsem se držela. Kdoví, jak bych musela jíst, kdyby si tělo zvyklo na 900 kcal. Bez občasné buchty s tvarohem nebo pečiva život prožít nechci, takže... :-P

Žádné komentáře :

Okomentovat