čtvrtek 28. června 2012

Ovesná kaše bez vaření (267 kcal)

1 porce:
100 ml polotuč. mléka + 100 ml vody (47 kcal)
10 g rozinek (29 kcal)
10 ml javorového sirupu (33 kcal)

Večer jsem měla chuť na kaši, ale jeliko snídám a v práci a ohřívaná hotová kaše podle mne není to "pravé ořechové" tak jsem jsem si říkala, že jí budu muset oželet :-). Nakonec jsem zkusila další variantu bez vaření :-)...Večer vločky smícháme s vodou a mlékem, přidáme rozinky (hezky změknou) a sirup a pořádně promícháme. Necháme v lednici a ráno ohřejeme v mikrovlnce - já dala na 2 minuty a vždy po 30 vteřinách promíchala, podle fotky to tak nevypadá, ale měla stejnou konzistenci jakokdyž si jí dělám doma na sporáku :-).

Krásné ráno :-).....

7 komentářů :

  1. Já jsem si kaši nikdy nevařila, ráno jsem na to moc líná :D. Pokaždé ji buď zaliji horkou vodou a nechám chvilku odstát, anebo zaliji mlékem a šupnu do mikrovlnky. Na tyto způsoby přípravy nedám dopustit, jsou rychlé a výsledky jsou výborné ;)

    OdpovědětVymazat
  2. miluji kaši, to je super, že se nemusí vařit, někdy zkusím

    OdpovědětVymazat
  3. kaše je výborná já jí sladím stevii.pěstuji si ji v květináči stačí jeden lístek

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda jen, že to dáváte do mikrovlnky. Ta vám v tom zabije veškeré živiny, takže jíte "mrtvé" jídlo. Raději tu kaši ráno jezte studenou, dodá vašemu tělu mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není pravda, že mikrovlnka zabíjí veškeré živiny. Ohřev v mikrovlnce je to samé jako ohřev na sporáku. Podle studií není dokázáno, že by to bylo jinak....

      Vymazat
  5. Dobrá je taky tahle obměna: namočíme ovesky do mléka, po vsáknutí (cca 1 nebo 2 hod) nebo po celé noci přidáme půlku bílého jogurtu, rozinky a lžičku medu:) yummy!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Večer vločky namočím,ráno sliju,přidám mléko nebo jogurt,ovoce,med nebo javorák,ap a je to.

    OdpovědětVymazat