sobota 16. června 2012

Proč recepty s kcal?


   Když jsem začala hubnout, hlídala jsem si přes stránky www.kaloricketabulky.cz kalorie, sacharidy, tuky, bílkoviny a cukry, takže strava byla vyvážená na všechny tyto údaje, ale… Začala jsem tedy hledat recepty s kcal, jenže u těch mi vadilo, že tam potraviny byli popsané jen neurčitě, jako např. tvaroh, jenže podle použitého tvarohu může mít recept klidně o 100 kcal více nebo méně, proto jsem si recepty začala přepisovat a přepočítávat s určitými potravinami. Poté jsem si už hledala i úplně normální recepty, ale upravovala množství nebo použité suroviny a konečně jsem začala jíst i něco jiného, než pár potraviny, které se mi doteď stále opakovaly......

   Potom jsem ale opět začala upadat do stereotypu, sice jsem si našla desítky receptů, ale zůstala jsem u prvních např. 10 vyzkoušených a opět jsem si řekla STOP - chce to změnu. Napadlo mne, že už dlouho jsem přemýšlela, že založím blog o mém hubnutí a hlavně zkušenostech a informacích, které jsem kde našla a dala jsem si předsevzetí! Každý týden vyzkoušet min. 2-3 nové recepty a díky tomu jsem opět začala jít pestře a různorodě, tak snad díky tomu načerpáte nějaké nové receptíky :-) ...



1 Elis Elis | 16. února 2012 v 13:39 | Reagovat
Na ty se už moc těším :-)... Sama mám stejný problém, tak snad to pujde zdravě a dobře :-)
2 Vendy Vendy | Web | 18. února 2012 v 17:39 | Reagovat
A znovu - držím palce, je to dobrý nápad, tak teď jen vydržet jak s recepty, tak s blogem!
Mimo téma - k filmu Zelená míle - to byla opravdu jedna z nejlepších adaptací, a několik vydařených opravdu bylo, Vykoupení z věznice Shawshank, Carrie, Dolores Claibornová nebo Misery... jinak jsou jeho dílka zfilmovaná spíš příšerně...
Možná by se tu šikla nějaká rubrika pro reklamy, nebo prostě pro komentáře, které nesouvisí s článkem...? (Jen návrh...)

2 komentáře :

  1. ahoj, gramáž přílohy (brambory, rýže..) vážíš v suchém nebo vařeném stavu?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je to super že tu máš recepty s kcal protože se snažím držet dietu zvanou dieta každý druhý den. A tam můžu za den sníst jen 500 kcal a tento den mám rozdělen do dvou jídel a to svačiny cca 100 kcal a obědu nebo večeře cca 400 kcal. Sice jsou v knize recepty ale jsou spíše složené z potravin které se hůře shánějí (jsou spíše pro americký trh)i složení jídel je někdy se zajímavých kombinací. A proto když vidím takto popsané recepty z českých potravin jsem nadšená... Díky

    OdpovědětVymazat