úterý 19. června 2012

Pudinková "fofr" snídaně (223 kcal)

Asi jste si všimly, že mám moc ráda pudink... Vím, že to není nic extra zdravého, ale vše jde upravit tak aby bylo :-D - takže další pudinková dobrota k snídani :-)

1 porce:
150 ml polotučného mléka (70 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
1/2 Dr. Oetker puding Creme Ole vanilkový (23 kcal) (!musí to být tenhle - je bez vaření!)


Do uzavíratelné nádoby dáme mléko, pudink a vločky, nádobu pevně uzavřeme, několikrát intenzivně proklepeme, aby se vše dobře promíchalo. Potom vše ještě důkladně promícháme lžičkou. Přendáme do misky a přidáme nakrájené jahody.
Jinak tady rozhodně doporučuji ty předdrcené vločky, myslím, že klasické by byly moc tvrdé a nebylo by to "ono" ;-), protože tohle bylo DELIKATESNÍ ;-).



Publikováno 7.6.2012
1 fitness-girl fitness-girl | Web | 7. června 2012 v 7:01 | Reagovat
Já mám pudink taky moc ráda. Tenhle recept vypadá naprosto dokonale, ten pudink bez vaření jsem ještě ani neměla. Dneska jdu pro něho a zítra to vyzkouším :D Díky za tip! :)
2 fitter fitter | Web | 7. června 2012 v 7:52 | Reagovat
Mňam! Určitě v blízké době ukuchtím :-)
3 Droběnka Droběnka | Web | 7. června 2012 v 8:50 | Reagovat
Je tohle znám po Hrk hrk buchtou jen se to roztírá na piškot a polévá čokoládou :-)
4 tess tess | Web | 7. června 2012 v 9:18 | Reagovat
to vypadá skvěle. Zítra koupím puding a zkusím to :)
5 fresh-fresh-fresh fresh-fresh-fresh | Web | 7. června 2012 v 10:30 | Reagovat
pořád jsem nemohla přijít na to, který ten puding se dává do pokrmů bez vaření, tak už to vííím! paráda! děkuji za recept, brzo vyzkouším :)
6 Niki* Niki* | Web | 7. června 2012 v 10:33 | Reagovat
tenhle pudink jsem taky ještě neměla, ale vypadá to suprově a hlavně jednoduše :))
7 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 7. června 2012 v 14:03 | Reagovat
Mňam, tak to vypadá hodně dobře, nejspíš zítra půjdu s kámoškou nakupovat jídlo, tak si ten puding píšu do seznamu a uvidíme.:D
8 Nikoliet Nikoliet | Web | 7. června 2012 v 14:22 | Reagovat
tak to vypadá úžasně!! :-) určitě zkusím!! :-)
9 Halley Halley | Web | 7. června 2012 v 16:56 | Reagovat
Wow, vypadá to úchvatně! Recept mám už napsaný, zítra skočím do krámu pro drcené ovesné vločky a ten puding a jde se na věc! Děkuju :-)
10 Danny Danny | 7. června 2012 v 17:16 | Reagovat
Wow, tak toto vypadá skvěle! Tento puding máme i doma, ale udělat si ho s vločkama, to by mě nenapadlo :O :D
11 fitness-girl fitness-girl | Web | 8. června 2012 v 7:41 | Reagovat
Tak jsem to dnes posnídala - s mírnými úpravami, ale základ je stejný. A naprostá delikatesa! Moc děkuji za tip, mám další vločkovou variaci na mé snídaně. Těch není nikdy dost! :D

8 komentářů :

  1. Hlásím se že jsem dnes ochutnala, bylo to vynikající :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nevieš či sa to dá urobiť aj so sójovím mlliekom? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je výborná!! naprosto dokonalá a rychlá snídaně děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to bylo výýýborné))) dala jsem si čokoládovej a moc dobrý!

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm až na to, že ten Creme Ole nemá 29 kcal :D Celej prášek má 189 kcal. Takže půlka sáčku má více jak 90 kcal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepletete si to náhodou s kJ? Protože to pak je 111kJ

      Vymazat
  6. je to výborné, příště zkusím vločky nejdřív zalít trochou horké vody, aby byly vláčnější :-)

    OdpovědětVymazat