pondělí 18. června 2012

Rychlo musli s jogurtem (285 kcal)

1 porce:
40 g ovesné vločky Tekmar (142 kcal)
4 g cukru (16 kcal)
5 g - 1 KL - másla (37 kcal)
10 g rozinek (29 kcal)
1 Albert Quality bílý jogurt Light (61 kcal)

Máslo rozpustíme na pánvičce, přidáme vločky a necháme je vsáknout máslo - ale neměly by zhnědnout a přidáme cukr a mícháme, aby se vločky obalily cukrem. Potom přesypeme do misky, smícháme s rozinkama a necháme vychladnout. Já si dala s jogurtíkem :-).

Tak foto nemám - za 1) to stejně vypadá jako obyč vločky - ale rozhodně to tak nechutná :-D a za 2) jsem si je připravovala ráno a byl trochu fofr, protože mám doma nějaké problémy s vodou a potřebovala jsem se rychle vypakovat do práce, takže jsem ani fotit nestíhala...
 
 
Publikováno 5.6.2012
 
 
1 Z. Z. | 5. června 2012 v 9:29 | Reagovat
Nebylo by to (z hlediska hubnutí) lepší bez toho cukru a másla? např. s medem, javorovým sirupem nebo jiným zdravějším sladidlem :-)
2 fitter fitter | Web | 5. června 2012 v 10:02 | Reagovat
Toho cukru a másla tam zas tolik není :-) super nápad oživení vloček
3 Niki* Niki* | Web | 5. června 2012 v 11:44 | Reagovat
nooo, to zní fantasticky :) asi zkusím
4 fitness-girl fitness-girl | Web | 5. června 2012 v 12:59 | Reagovat
Tuhle úpravu vloček miluji :) Dělám na kokosovém oleji a přidávám k nim ještě třeba mák nebo skořici, pak zakápnu medem a je to fantastické! :)
5 Adele Adele | Web | 5. června 2012 v 16:06 | Reagovat
[1]: Bylo, ale já chtěla nezdravou variantu :-)... a souhlasím s holkama, myslím, že kostka cukru a kousíček másla po ráno rozhodně neublíží :-)
 

Žádné komentáře :

Okomentovat