pondělí 18. června 2012

Tortilla plněná sójovým masem (278 kcal)

1 porce:
1 tortilla pšeničná (145 kcal)
30 g sojový granulát v suchém stavu (94 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
1 PL - 15 g - kečup Hellmann´s jemný (15 kcal)
100 g paprika zelená (16 kcal)
koření dle chuti

Sójové maso uvaříme podle návodu. Na pánev jsem dala trochu "vývaru" ze sójového masa, cibulku a papriku nadrobno a podusila, aby paprika změkla, poté jsem zeleninu opepřila a přidala uvařené sójové maso a vše promíchala a opět chvilku podusila. Nakonec přidáme kečup a vše promícháme, tortillu jsem ohřála v mikrovlnce a naplnila směsí - dobrou chuť :-).
 
 
Publikováno 3.6.2012
 
 
1 time-for-perfection time-for-perfection | Web | 3. června 2012 v 13:01 | Reagovat
Ahojky, receptík na langoše určitě přidám, když je zájem. Ale až bude trošku více času, teď musím studovat a studovat, ale budu na tebe myslet. :) :-P
2 Suzzy Suzzy | Web | 3. června 2012 v 13:03 | Reagovat
miluju tortily!!:)
3 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 3. června 2012 v 13:24 | Reagovat
Mňam, tak to vypadá úžasně!! Bohužel nejsem na vaření moc talentovaná, ale poprosím taťku ať mi to udělá! Děláš mi chutě.:/:D
4 versul versul | Web | 3. června 2012 v 14:07 | Reagovat
Riadna dobrotka! Mala by som si už niekedy spraviť tortillu!
 

Žádné komentáře :

Okomentovat