neděle 17. června 2012

Tortilla se šunkou a česnekovým tvarohem (245 kcal)

1 porce:
1tortilla pšeničná (145 kcal)
50 g Albert Quality odtučněný tvaroh (35 kcal)
50 g Fitness šunka (38 kcal)
1 stroužek česneku (5 kcal)
100 g rajče (22 kcal)

Z tvarohu, prolisovaného česneku a soli ušleháme pomazánku. Tortillu vložíme na pár minut do mikrovlné trouby, aby se dobře tvarovala. Potřeme jí česnekovým tvarohem, plátky šunky a nakrájeným rajčetem na drobno. Pevně stočíme.
Já měla tedy 100 g rajčat, ale doporučuji méně, měla jsem tortilu moc plnou a byl problém jí stočit. Jinak tak moc mi to vonělo a těšila jsem se, až to ochutnám, že jsem jí zapomněla vyfotit :-)... Tak jindy....
 
 
Publikováno 9.3.2012
 
 
1 Lála Lála | Web | 9. března 2012 v 17:20 | Reagovat
Já jsem to právě vydržela asi ten týden, delší dobu by mě to nebavilo. Ale jídlo mi chutnalo a byly strašně rychle vidět výsledky, cítila jsem se moc dobře :)
2 Lála Lála | Web | 9. března 2012 v 17:40 | Reagovat
no řekla bych, že jsem jedla fakt hodně... tak normálně snídaně, k svačině ty švestky a pak tak talíř a půl k obědu i večeři a ten odpolední jogurt s medem... nejdřív jsem měla 2-3 dny strašně nafouklý břicho, ale pak jsem si zvykla a naopak hooodně splasklo :)
3 Lála Lála | Web | 9. března 2012 v 17:58 | Reagovat
250 g balíček mi vydržel 2-3 dny... ale v tom jejím návodu to omezené nebylo
4 ewelen ewelen | Web | 9. března 2012 v 18:10 | Reagovat
Škoda, že u nás tortila není k mání, ale tu pomazánku bych zkusila na tenký plátek chleba.
 

1 komentář :

  1. Škoda, že chybí fotka ;) tortillu zbožňuju a už se těším až si toto připravím ;)

    OdpovědětVymazat