pondělí 18. června 2012

Tvarohové lívanečky (279 kcal)

1 porce:
2 vejce (160 kcal)
1/2 Albert Quality odtučněný tvaroh (87 kcal)
1 Dr. Oetker puding vanilkový (33 kcal)
1/2 KL vanilkového aromatu

Vejce s pudinkem rozšleháme, přidáme tvaroh a vanilkové aroma. Lívance pečeme na rozpálené teflonové pánvi.
Připravte se, že vypracovat hladké těsto chce šlehat, šlehat a šlehat :-)... Pro "línější" lze použít mixér, ale je to dobrá ranní rozvička :-D....
 
K snídani jsem si je ještě polila lžičkou a půl medu - je to neuvěřitelně dobré, ještě teď mi teče slina Smějící se.
 
 
Publikováno 21.4.2012
 
1 Ený Ený | Web | 21. dubna 2012 v 8:16 | Reagovat
téééda, to musím vyzkoušet!!:) Pak dám vědět,jak jsem to upatlala:D
2 Sporty M. Sporty M. | Web | 21. dubna 2012 v 9:46 | Reagovat
jj snad jo :) mňáám, tak to je hodně lákavé :) já si to snad zítra udělám :)
3 vivienne vivienne | Web | 25. dubna 2012 v 21:50 | Reagovat
myslíš, že by byly dobčé i bez toho aromatu? Nějak ho nemůžu sehnat
4 kata kata | 25. května 2012 v 8:55 | Reagovat
jee to je tak dobrýý ! :)) navíc mi to vyšlo na 6 malých lívanečků, ještě jsem si je potřela tvarohem ovofit a to byla bašta!! super recept, jen, je to opravdu tak dietníí?? ikdyž je tam ten puding?
5 Adele Adele | Web | 25. května 2012 v 12:27 | Reagovat
[4]: tak veskrze tam není nic špatného - vejce, tvaroh a ten pudink - a to je opravdu jen to minimum kalorií, ten prášek není ani nijak extra slazený, protože když vaříš klasicky pudink tak máš podle návodu přidat 2 - 3 PL cukru...
 

1 komentář :

  1. Mňam, výborné! Potřela jsem je tvarohem se skořicí a sirupem z agáve a olizuju se až za ušima:D

    OdpovědětVymazat