pondělí 18. června 2012

Tvarohovo-banánová dobrota (508 kcal, 1/2 = 254 kcal)

2 porce:
2 banány (221 kcal)
1 vejce (80 kcal)
1 Albert Quality odtučněný tvaroh (173 kcal)
1 PL - 10 g - solamylu (34 kcal)
Pár kapek citrónové šťávy nebo koření "citronová kůra"

Troubu necháme předehřát na 180 C. Rozmixujeme 1 banán a pořádně ho smícháme s tvarohem, vejcem, citronovou šťávou/kořením a solamylem. Druhý banán pokrájíme na plátky. Zapékací misku si vyložíme pečícím papírem, dáme 1/2 směs, kolečka banánů a zbylou část tvarohu a pečeme cca 30 - 45 minut, potom vyzkoušíme špejlí, pokud se nic nepřilepí, tak máme hotovo :-)....
Mám to malinko připálené, ale je to lahoda :-)
 
 
Publikováno 20.5.2012
 
1 Kathryn K Kathryn K | Web | 20. května 2012 v 9:56 | Reagovat
Hmm, to vypadá nádherně :) Někdy to musím vyzkoušet ;)
2 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 20. května 2012 v 10:29 | Reagovat
Mňam, vypadá to hodně dobře, určitě někdy zkusím. Nejlíp v pátek, jelikož v pátek mám nejdelší trénink a největší výdej, tudiž si můžu dovolit něco více kalorického. Jak já miluju pátky.:):D
3 Ený Ený | Web | 20. května 2012 v 12:39 | Reagovat
Mňam,vypadá to kráásně:) co je solamyl..?:D
4 Lucielle Lucielle | Web | 20. května 2012 v 12:44 | Reagovat
Júúú, to je krásný. Asi budu brzo experimentovat :-)
5 Sporty M. Sporty M. | Web | 20. května 2012 v 13:03 | Reagovat
jj, tak to je hrozné a ti sousedi jsou tedy taky bezohlední! kam pořád chodíš na takové mňamky? :) fakt to vypadá chutně :)
6 Nikki Nikki | E-mail | Web | 20. května 2012 v 18:43 | Reagovat
[3]: něco jako bramborový škrob, všude koupíš :)
Jinak se přidávám k ostatním, vypadá to lákavě :))
 

2 komentáře :

  1. Právě jsem to dopekla s tím, že si dám na snídani a přítel teda zobe už teď. No ale vůbec nevypadá jako na obrázku. Ale chutná dobře. Mám ho vysoký tak 1cm a má docela dost bílou barvu a není opečený, má hodně tvaohovou strukturu. Normálně dělám tvarožník (super doporučuju) a ten už tomu tvému podobný je.

    Uložila jsem si hoodně receptů z tvého blogu a konečně mám energii dodržet zas jídelníček, díky těmto novým receptům. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušeno dnes - opravdu dobré, něco jako klasický pečený tvaroh :)

    OdpovědětVymazat