neděle 17. června 2012

Versatile blogger award

Smallklara (blog) mě včera nominovala na Versatile blogger award. (http://versatilebloggeraward.wordpress.com/)
Chvíli mi trvalo, než jsem si něco o této novince (alespoň pro mneSmějící se) našla. Ráda bych ještě jednou poděkovala, protože přece jen velice těší, když víte, že někdo čte Váš blog a dokonce ho zajímá co píšete :-)....


Mám na sebe prozradit 7 věci a co tedy napsat, aby to nebylo málo, ale ani moc? Tak např. toto:
  1. Bydlím v Praze a je mi 23 let.
  2. Nikdy jsem jí to nepřiznala, protože mne často dovádí k šílenství, ale zbožňuji svojí o 3 roky mladší sestru.
  3. Jsem kuřačka a nedokážu se toho zlozvyku zbavit.
  4. Miluji knihy a to široké spektrum - přes historické životopisy, S.Kinga, W. Smitha, Hewmigwaye, A. Christie atd. :-)
  5. Mám panickou hrůzu ze zubaře a to ne strach jak říkají všichni - ale fóbii... (už se mi i stalo, že jsem se tam nedostavila, protože jsem z toho stresu měla střevní potíže :-D).
  6. Pokud přede mne postavíte CBO sendvič od mekáče nebo Studentkou pečeť zapomenu na to, že jsem někdy dietu držela :-)...
  7. Stala jsem se závislá na svém blogu :-D....

A koho bych ráda nominovala? Tedy, které blogy se mi líbí a to buď tím, jak to holky píší s nadhledem a humorem?



Postupně snad doplním zbytek :-)....


Publikováno 23.4.2012



Žádné komentáře :

Okomentovat