neděle 17. června 2012

Zabte mne - já to totiž dělám postupně :-)

Zabijte mne, protože já to dělám postupně a bolestivě....
Když si vzpomenu na všechny úrazy co jsem si kdy způsobila a hlavně v poslední době? Do toho samozřejmě nepočítám takové to "bězné", jako minimálně jednou za dva týdny pořezaná nožem, rozbitý kolena, jelikož pravidelně a často padám, naražený prsty o práh minimálně jednou týdně atd...

Co vše jsem zvládla?
Sednout si na zavařovací sklenici - 5 stehů. Autonehodu - na dvakrát zlomená ruka, kdy jsem potom musela mít v ruce drát, aby srostla.Rozseknutou hlavu. Pořazení o koště - nekecám :-)..., na akci kamarád zlomil násadu a unitř je železná část, kterou jsem si rozřízla dlaň. Pád z dlouhých ekalatórů - ze zhora až dolů - krásně rozmašírovaná noha. Atd...

A jen za poslední dva dny? Včera jsem si uvařila dva litry vody, na konvici čaje a kafe, položila jí na linku a zazvonil mi mobil, já jsem se lekla a z linky si schodila loktem konvici na nárt, takže krásně naražený a opřený a jelikož jsem dneska potřebovala v práci být "repre" tak ty lodičky moc pohodlné nebyly... A dnes? Uklízela jsem u sebe doma úložný prostor u stropu v koupelně a spadla jsem ze štaflí a hodila na sebe bednu s nářadím... Ale dobrý, odneslo to "jen" rameno a spánek...

Kdybych věřila v minulé životy, tak jsem musela být minimálně Hitler nebo masový vrah :-D....
 
 
Publikováno 5.3.2012
 
 
1 Lála Lála | Web | 5. března 2012 v 19:15 | Reagovat
tohle dám přečíst rodičům, aby viděli, že jsou na tom někteří hůř než já... doma jsem známá jako "ta, co upadne i na rovině"... pád z eskalátorů musela být hrůůůza!!!
2 hubneme-zhubneme hubneme-zhubneme | Web | 5. března 2012 v 19:18 | Reagovat
Jojo, připadám si jako kdybych měla občas levý obě nohy a ruce, ale to bude tím, že jsem levák :-D
3 Denda Denda | 22. dubna 2012 v 12:16 | Reagovat
Já měla na 2x zlomený kotník, od té doby si ho rok co rok zvrtnu alespon 2x a loni v září 6x během půl hodiny. Opuchlý, modrý hnus ... Nejraději bych ho reklamovala. Takže v rodině jsem taky za nešiku - ted mám třeba obvázaný prst - holila jsem si nohy, napřáhla se víc a rozřízla jsem si po celé delce nehet ... se můžes tát jen mě... :-D
4 Adele Adele | Web | 22. dubna 2012 v 12:25 | Reagovat
[3]: já zase včera spadla z "schodo-žebříku" co mám k patru na spaní :-D
 

1 komentář :