neděle 17. června 2012

Zmrzliny, zmrzlinky, nanuky a kalorie

Přichází léto a teplo a co je v tomto počasí lepší než zmrzlina? Ale jakou si dát, aby nás "kaloricky" nezruinovala? Jistě by se dalo namítnout - domácí, vím, co v ní mám a můžu ovlivnit i kalorickou hodnotu. Jenže představa, že sedíte už nějakou dobu s kamarády v parku, oni si jdou pro zmrzlinu a vy pohybem kouzelníka vytáhnete z kabelky zmrzlinu je přece jen trochu sci-fi, nemyslíte?

Takže pro představu přidávám pár zmrzlin s počtem kcal, které se v nich skrývají - ať víme, co si můžeme dovolit… Mne osobně velice příjemně překvapil Twister, protože této zmrzlině jsem dávala přednosti v mém "tlustém" období, před všemi ostatními nanuky.

A jakou holky máte nejraději vy?
 
 
 
 
Publikováno dne 3.5.2012
 
 
1 Mary | Majusinblog Mary | Majusinblog | Web | 3. května 2012 v 13:02 | Reagovat
Ja mám rada Míšu :D Ale zväčša si kupujem normálnu zmrzku v kornútku :)
2 Annie Annie | Web | 3. května 2012 v 13:28 | Reagovat
Twister je u mě klasika :) Taky jsem často jedla big fruit, od minulého roku jsem si zamilovala big milk :)
Ty čokoládové mě ani moc nelákají, někdy bych ale chtěla vyzkoušet haagen dasz :D
3 Trdlo!! ;* Trdlo!! ;* | 3. května 2012 v 14:25 | Reagovat
Psala jsi mi na blog že byc chtěla návod na antistresový balónek ;) Tak ti chci jen říct že už tam je a když už tu píšu tak rovnou řeknu že má super blog!! Je takový originální a to téma je takové neokoukanbé ;) Určitě tu nejsem naposledy ;)
4 smallklara smallklara | Web | 3. května 2012 v 17:18 | Reagovat
nejčastěji Míša, Ledňáček (90 kcal, tuším) a v létě to Solero :)
Každopádně na výletě v Praze jedině kopečkovou superovocnou od Hájka a Boušové nebo točenou ve Světozoru :)))
Co si myslíš o těch točených, co teď všude mají? Je to jen rozmíchaný prášek v něčem... ve vodě asi?
5 Amelie Amelie | Web | 3. května 2012 v 22:40 | Reagovat
Mně chutná Míša a Cik-cak.
6 Ania Fawn Ania Fawn | E-mail | Web | 6. května 2012 v 13:58 | Reagovat
Mam hodne rada Fruttale ananas a calippo a někdy misu :-) Ake jinak jsou dobre skoro všechny
7 Denda Denda | 8. května 2012 v 17:38 | Reagovat
Calippo
Jedině vodové nanuky :) A sem tam Míšu, ale to spíš na chut a ne z vedra, páč tvaroháčky lepí a člověk je pak žíznivý :-)
 


2 komentáře :

  1. U tohohle článku jsem se divila,že Míša tvarohový má více kalorií než Twister..Twister miluju,takže jedině dobře!Skvělej článek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super rozbor :-) . Já si také hlídám linii, ale nanuk jsem si v létě nikdy neodpustila :-) . Ne každý den, ale čas od času si nějaký dám :-) . Letos v létě jsem vyměnila zmrzliny a nanuky za ledovou tříšť :-D . Koupili jsme totiž dětem výrobník ledové tříště z Cesk a také jsem si pro tříšť chodila :-D .

    OdpovědětVymazat