neděle 17. června 2012

Znovu něco pro zasmání :-)

"Já vím, že se má jíst s mírou," dušuje se tlouštík, "ale já žádného Míru neznám!"

Výmluva špekaté matrony: "Sto třicet kilogramů nemám proto, že jsem tlustá, ale proto, že mám srdce z kamene!"

Jde velmi silná paní po ulici a zpívá si: "Kdybych byla jahodou..."
Najednou se za ní ozve: "To by bylo džemu."

Ano, jsem tlustá. Protože nejsem líná se pořádně nažrat.

Konečně vím, kde se bere můj tělesný špek. Normálně používám při sprchování zbytek šamponu na vlasy. Ale dnes jsem se koukla na nápis na lahvi a běda. Stojí tam: "Pro větší objem a plnost."
Kruci - teď je jasné, proč nemůžu ubrat na váze!
Ale mám řešení, od teď budu používat prostředek na mytí nádobí. Tam totiž je napsáno: "Odstraní i velmi odolný tuk."




Publikováno 6.6.2012


1 Sporty M. Sporty M. | Web | 6. června 2012 v 9:47 | Reagovat
ten třetí mě pobavil nejvíc :D
2 Niki* Niki* | Web | 6. června 2012 v 9:52 | Reagovat
přesně :D taky mě nejvíc pobavil ten třetí :D :D
3 Droběnka Droběnka | Web | 6. června 2012 v 12:17 | Reagovat
Nejlepší je ten poslední :-D

Žádné komentáře :

Okomentovat