pátek 17. srpna 2012

Rajčátkový salát se šunkou (132 kcal)

I během duševní krize se musí jíst :-)... Takže ukázka mé včerejší večeře, samozřejmě to nebylo vše, dala jsem si k tomu fitness chleba (můj oblíbený z Tesca - psala jsem o něm v mých oblíbených potravinách) s trochou lučiny. 


1 porce:
200 g rajčat (45 kcal)
50 g dětské šunky (48 kcal)
50 g cibule (21 kcal)
20 ml balzamikového octa (18 kcal)
sůl, pepř

Rajčátka, šunku a cibulku nakrájíme na drobné kostičky, smícháme, osolíme, opěpříme a přidáme b. ocet - rychlovka, ale výborná. 

(Pozor, já jsem hodně "cibulová", takže samozřejmě cibulky můžete dát méně.)


5 komentářů :

  1. Ahoj, toto určitě někdy ochutnám :) Rozhodně dobré jako večeře :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam tak toto si urobím tvoje recepty sú super a čerpám s nich inšpirácie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-)... je to veskrze jen obyč salátek z rajčat, ale teprve teď jsem objevila "kouzlo" balzamikového octa, tak jsem to musela přidat kuli němu :-).

      Vymazat
  3. HM, díky za tip - ukládám a v nejbližší době udělám k véče. Vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě večeřím je to mnamka :-)

    OdpovědětVymazat