pondělí 1. října 2012

Pečený meruňkový šmakoun (270 kcal)


1 porce:
100 g meruňkového šmakouna (95 kcal)
1 Albert bílý jogurt (61 kcal)
10 g medu (33 kcal)
100 g nektarinky (36 kcal)
20 g Bio rýžové piškoty (45 kcal)
(Samozřejmě můžete dát jakékoliv jiné piškoty :-))

Šmakouna nakájíme na plátky a dáme do zapékací misky, na něj poskládáme piškoty a na piškoty položíme pokrájenou nektarinku. Jogurt smícháme medem a zalijeme jím šmakouna s piškoty a nektarinkou. Pečeme v předehřáté troubě na cca 180C po dobu cca 20 minut.


Tak to bylo moje první "testování" sladkého šmakouna a doporučuji alespoň zkusit :-).... Hezké ráno a dobrou chuť!


9 komentářů :

  1. Meruňkového šmakouna už jsem měla a přišel mi dost sladký, moc mi to nechutnala. Ale je pravda, že jsem to nijak zvlášť neupravovala. Takže mu dám ještě šanci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toho sem teda nikdy neviděla (šmakouna)! :O :D Ale určitě se po něm mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam tak na sladko jsem šmakouna ještě nokdy neměla, takže ho zrčitě někdy vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  4. podle foteček to vypadá krásně :) dneska jsem si koupila fazole, tak si říkám, že bych si večer mohla udělat Brownies :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo to jsem netušila že existuje šmakoun i ve sladké verzi, co oni si nevymyslí :D ale může to být dobré. Jdu si projít tvoje receptíky jelikož si zítra vařím oběd doma (ve škole jsou výborné ale nehorázně tučné hranolky asi s kilem tatarky :D) a potřebuji inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Co se týče redukci hmotnosti je tohle dobře zvolené jídlo na snídani? Já bych to do jídelníčku totiž chtěla zařadit častěji, je to mn'amka neskutečna :D Není tam problémem množství cukrů? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že cukru tam rozhodně není moc a mne osobně to přišlo na snídani ideální :-)...

      Vymazat
  7. Chtěla bych se zeptat, ten jogurt bíly albert, to je 250 g ? :)

    OdpovědětVymazat