středa 24. října 2012

Perníkové palačinky (269 kcal)

1 porce:
40 g celozrnné mouky (142 kcal)
2 bílky (32 kcal)
75 ml polotučného mléka (36 kcal)
3 g kypřícího prášku do perníku (2 kcal)
1/2 KL - cca 2 g - másla (18 kcal)
+ moje náplň: 50 g Activia 0% tuku (26 kcl) + 30 g borůvek (13 kcal)

Mouku smícháme s práškem do perníku, přidáme bílky a mléko a rozšleháme v hladké těsto. Já jsem nechala chvíli "stát" a mezitím jsem rozmačkala vidličkou borůvky s jogurtem. Na rozpálené teflonce jsem rozehřála ždibíček másla, udělala jednu palačinku a opět kousíček másla a druhou palačinku. Potřeme náplní a máme hotovo :-)....

Palačinky byly výtečné, perník z nich opravdu byl cítit! Jelikož je tam chuť "navíc" budou výtečné třeba i jen s medem nebo javorovým sirupem, který je podle mne nechá "vyniknout" :-D - teda alespoň tak to příště zkusím já, protože rozhodně mne chutnaly palačinky natolik, že je zkusím znovu :-).

10 komentářů :

  1. název mě vážně zaujal :)
    věřím, že byly výtečné :) a příště s medem? mm!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slečna fitspo článek okomentovala asi jen,aby se neřeklo :D
      kéžby to šlo sečíst a vydělit :) já taky dřív měla stejný problém s metabolismem, když se budeš nudit... můžeš projet můj blog a deníčkových postů tam najdeš víc
      dřív jsem milovala sladký a bojovala jsem s hubnutím,ikdyž jsem nikdy nebyla tlustá
      teď nechci porušit svůj pravidelný režim a hlavně nechci jíst zase nezdravě :D a nejvíc nechci mít na sobě tuk, chci prostě svaly :) hlavně aby se mi neobalilo tak pracně vypracovaný bříško :( to by mě moc mrzelo
      děkuju za komentář!

      Vymazat
    2. s takovým režimem se trpět ani nedá :) od té doby co takhle jím jsem nepocítila ani přežrání,ani hlad,a to je prostě úžasné
      já měla metabolismus taky pomalý,ale pravidelností stravy se mi hodně zrychlil

      Vymazat
    3. tak doufám v pozitivní výsledky:-*

      Vymazat
    4. banánové hvězdičky jsem koupila v Bille :)

      Vymazat
  2. Koukám, že je vidět, že se Vánoce opravdu blíží. Super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musím co nejdřív vyzkoušet :) V životě by mě nenapadlo udělat perníkové palačinky, ale určitě to bude výborné :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je dilema, hold musíš vyzkoušet a uvidíš, v kterém se budeš lépe cítit :) ... toto je skvělý nápad, o víkendu určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak ty vypadají výborně!:)
    celozrnné palačinky miluju na slano i sladko, ale s perníkovým práškem mě to teda nenapadlo, díky za tip:)

    OdpovědětVymazat