úterý 2. října 2012

Placičky ze šmakouna pečené v troubě (267 kcal)


1 porce:
100 g šmakouna (50 kcal)
1 vejce (80 kcal)
1 stroužek česneku (5 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
1 KL - 5 g - solamylu (16 kcal)
10 g sójové omáčky (13 kcal)
100 g vařených brambor (71 kcal)
100 g rajčete (22 kcal)

Šmakouna, cibulku i česnek nakrájíme na malé kousky, smícháme s vejcem, solamylem a sójovou omáčkou a kořením dle chuti - já dala trochu soli, pepře a červené papriky a necháme alespoň hodinu odležet v lednici. Na plech s pečícím papírem děláme placičky lžící (pozor, je to dost tekuté) a pečeme v troubě na pečícím papíře při 180C cca 35 minut, s tím, že po 20 minutách placičky otočíme.
Podáváme s bramborem a rajčátkem.

Dobrou chuť :-)....

5 komentářů :

  1. Ahoj. Už dlouho pozoruji tvůj blog. Ukládám si ho do oblíbených, protože se mi u tebe líbí recepty, a tak nějak všechno, co tu máš! Super! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam.
    Tak mám koupené nějaké vitamíny na klouby, tak uvidíme co to udělá. Musím říct že už je to trošičku lepší, tak uvidíme. Jsem neposeda a dnes to budu pokoušet cvičením, tak snad se ještě zvednu...

    OdpovědětVymazat
  3. Opět bezva recept :-)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji Adele za ten koment... jako já jsem to dneska, přiznám se, nezvládla, ale vzala jsem si z toho ponaučení... myslím teda jak od tebe, tak i z dnešního dne :)

    OdpovědětVymazat