středa 31. října 2012

Racio rýžoví medvídci

Výrobce: Racio
Druh potraviny: Pečivo křehké a suchary
Váha výrobku:  35 g
 
Nutriční informace na 100 g a na 1 kus (3,2 g)
Kcal: 475 kcal / 15 kcal
Bílkoviny:  6,6 g / 0,2 g
Sacharidy:  69,4 g / 2,2 g
Tuky: 18,8 g / 0,6 g
Vláknina: 1,5 g / 0,04 g

Popis od výrobce:
   Rýže 50 %, mléčnokakaová poleva 45 % (cukr, ztužený rostlinný tuk, sušená syrovátka, kakao 7 %, sušené mléko odtučněné 3 %, emulgátory: sojový lecitin a E476, přírodně identické aroma vanilkové), bíla poleva s jogurtovou příchutí 5 % (cukr, ztužený rostlinný tuk, sušené mléko odtučněné, sušená syrovátka, sušený jogurt 2 %, emulgátor: sojový lecitin, regulátor kyselosti: kyselina citrónová, přírodně identické aroma jogurtové, jedlá sůl).    Výrobek je z dietetického hlediska vhodnou alternativou sladkostí pro děti od 1 roku i pro dospělé v rámci zdravé výživy. Výhodou je jednoporcové balení, které umožňuje mlsat v malých porcích a regulovat tak příjem sladkostí. Nadměrná konzumace může vést k návyku přejídání, obezitě nebo kazivosti zubů stejně jako u jiných běžných sladkých výrobků.



Můj popis:
Moje oblíbené mlsání :-)... Super, že je to balené po jedné, vždy sebou tahám nějaké 2 kusy v kabelce a když mne honí mlsná, tak mne ke v pohodě uspokojí kávička a 2, max 3 kusy medvídků k tomu ;-).

Cena: cca 20,- Kč

 

13 komentářů :

  1. Moc děkuju za hrozně milý komentář, opravdu mě potěšil a vykouzlil úsměv na tváři hned po ránu :-) I tobě přeju krásné ránko! Jinak už je mi o hodně líp, dneska už možná bude i článek - uvidím :-)

    Po medvídkách už jsem párkrát koukala, ale ještě je neměla - příště koupim :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hodnoty na medívka jsou hezké, akorát se mi nelíbí jejich složení. Rostliným ztuženým tukům se raději vyhýbám;)

    OdpovědětVymazat
  3. to jejich složení není úplně ideální - ta poleva - ztužené tuky, cukr...
    ale pořád lepší, než si dát snickersku :D taky jsem párkrát měla něco podobného, akorát to mělo tvar kostí :D a jako svačinka mi to chutnalo a zahnalo chuť na sladké :)
    nemůžeme přece jíst jen všechno, co je superbio s extrazdravým složením :)

    OdpovědětVymazat
  4. já měla ráda Racio v jogurtu :) ale už ani to nemlsám,když mám chuť na sladké,dám si ovoce

    OdpovědětVymazat
  5. Precetla jsem si clanek a hned jsem si je koupila :D super tip !!! Jen jsou tak dobre, ze jsem rychle musela krabicku schovat, abych je nesnedla vsechny :D hodnoty sice idealni nejsou, ale v tak malem mnozstvi mi to tak neva, clovek nemuze jist porad jen superzdrave veci :))
    Diky (za prispevek i cely blog, pred dvema tydny jsem na nek narazila a od te dob pravidelne sleduju !!! Palec nahoru ;)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem ráda, že chutnají, sice tu kritizují ztužený tuk, ale myslím, že jednou za čas jako mlska mi to břicho neprovrtá ;-)... a moc děkuji za pochvalu :-)

      Vymazat
  6. Jé to vypadá perfektně a myslím si že je mnohem lepší dát si toto než nějako čokoládovou karamelovou tyčinku. Určitě si je někdy koupím :)

    OdpovědětVymazat
  7. jé, to vypadá moc hezky, až na ně narazím, tak si je koupím, myslím, že občas určitě nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já tohle zase moc nemusím, ale občas se to hodí, taková malá pochoutka, kterou si člověk nemusí moc vyčítat.
    Vždycky mě hrozně rozesměje, jak je na obalu vyfocenej medvídek, dokonale přelitej tou bílou čokoládou a pak ho vybalíš a jsou tam dvě kapky! Tak co to je?! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Složení není ideální, ale je super, že je to balené po jednom! :))
    Není to jídlo, které bych jedla ráda, ale vím, že když je chuť sním i to, co normálně nejím! :) Takže chvílím za super tip, jen, kde jsi je koupila? :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, pořád po nich pokukuju, ale nemám nějak odvahu?..já moc neměla nikdy ráda rýžové chlebíčky-přišly mi bez chuti a suché a divné..ale tohle ráda zkusím :)..

    OdpovědětVymazat
  11. Syrovátka do těsta je TOP a doporučuji ji i jako sportovec ve výkonu. Já přidávám syrovátkový whey protein, ale to pak samozřejmě záleží na každém, čím si to obohatí a jaký má jídelníček. Pokud konzumujete "běžnou" stravu, tak nic nebrání klasické syrovátce. Děkuji za recept. Jsem rád, že takhle nepeču sám. :D

    OdpovědětVymazat