čtvrtek 8. listopadu 2012

Chléb Arizona Dr.Popova

Výrobce: Hradecká pekárna, s.r.o. pro Dr. Popov
Druh potraviny: Pečivo
Váha výrobku: 300 g

Nutriční informace na 50 g (což je 1 kus):
Kcal: 121 kcal
Bílkoviny:  3,95 g
Sacharidy:  22,7 g
Tuky:  1,25 g

Popis od výrobce:
Chléb Dr. Popova obsahuje žitnou mouku a vařenou obilku žita, které zvyšuji jeho nutriční hodnotu svým podílem vlákniny a pestrou škálou minerálních látek (draslík, fosfor, železo, fluor), v přírodní formě,  dobře vstřebatelných pro organismus.
Psyllium je rozpustná vláknina, která příznivě působí: Jako účinný prostředek při nadváze a obezitě, má téměř nulovou energetickou hodnotu. K celkovému ozdravení střevní mikroflóry a vyčištění organismu od škodlivých látek. Na zvýšenou hladinu cholesterolu a cukru v krvi.
Složení: pšeničná mouka, vařené zrno žita 15%, žitná mouka, pitná voda, sůl, barvivo, droždí, psyllium 1,3%, zlepš. přípravek (pšen. mouka, enzymatický komplex, kys. askorbová), konzervant (kyselina sorbová).


Můj popis: Nejdříve jsem měla chleba Colorado a potom jsem si koupila Arizona - teď je to moje nejoblíbenější pečivo s Fitness chlebem o kterém jsem psala ZDE  :-)... Tenhle chlebík mne krásně zasytí, můžu ho jak s lučinou a zeleninou tak třeba s medíkem nebo marmeládou a cena mi nepřijde nějak hrozná. Rozhodně doporučuji vyzkozušet :-)....

Cena: 20,-  -  23,- Kč.

9 komentářů :

  1. A kde ho mají? Dívala jsem se v Globusu a Tescu a neměli ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho našla v Albertu a pak mne překvapilo, že na to, že v Tescu ho nemají (taky jsem ho tam marně hledala), ale v mini večerce u nás v ulici jo :-D...

      Vymazat
    2. Mají ho i v Penny :-)

      Vymazat
  2. Ach jo. My tady Albert nemáme:(. Budu muset dál hledat. Ale někde jsem ho viděla, ale už nevím kde.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento chleba znám, mamka ho kupuje i když nevím teda kde, ale je dobrý a ochutnala jsem dva druhy a tento-Arizona mi chutnal rozhodně víc :) Někdy ho musím zkusit i na sladko, zatím jsem ho jedla jenom s pomazánkovým máslem :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem si v týdnu kupovala ;) a určo ho vyzkouším i na sladko!

    OdpovědětVymazat
  5. Chléb jsem u nás viděla kolikrát. Vždycky váhám, zda si koupit nebo ne. Odradí mě vždy něco! ;)
    Ale teĎ, když jsi ho tak vyznesla do nebe, tak ho asii koupím, dííky ♥

    OdpovědětVymazat
  6. U nás ho mají v Makro a protože v Makru nakupuji maloobchodníci (různé večerky a malé obchůdky s potravinami), tak předpoklad, že ho najdete i tam.

    OdpovědětVymazat