pondělí 12. listopadu 2012

"Nereceptová jídla" - svačinky poprvé ;-)


    Sice Vás pravidelně zásobím receptíky na snídaně, obědy a večeře, ale co svačinky? Na to recepty moc nejsou, přece jen Vám nebudu psát - do jogurtu nasyp cereálie a nakrájej ovoce, že :-)....
   Tak jsem pro Vás pár svých svačinek vyfotila a přidávám... Jinak pro info, či upozornění, občas např. u kategorie mých oblíbených potravin, čtu, jak můžu takovouhle potravinu nebo jídlo doporučit, vždyť to není echt zdravé, nebo je tam tuk atd. - opět dodávám, že svačinky co zde uvidíte nejsou doporučení, ale jen obrázek toho co já ráda svačím :-)....




1. Activie, nektarinka a Dobrá vláknina od Bona Vita, v oblíbených potravinách jsem Vám psala o kakaové, bohužel mi ji přestali vyrábět zmetci :-/. Tak jsem si koupila skořicovou a i tu jsem si zamilovala :-)....
2. Opět Dobrá vláknina skořicová :-)..., tentokrát s půlkou tvarohu trochu naředěným mlékem a oslazeným lžičkou Granka (ať mám ten život trochu sladší ;-)....).



3. Tak takhle to vypadá, když mne hodní mlsná :-D.... Racio toust celozrnný s lučinou (konkrétně Lučina linie s vlákninou) a medem, ano vypadá to jako divná kombinace - lučina a med, ale mne to moc chutná :-).
4. Activia, menší hrozen vína a špaldové lupínky.



5. Tentokrát slaná - odpolední. Tesco fitness chleba (o kterém jsem Vám psala ZDE), lučina, okurka a rajčátka.
6. Opět Tesco fitness chleba s lučinou a velká okurka - ne není špinavá :-D... ale miluji okurku s pepřem :-).



7. A vracíme se na sladkou vlnu :-)... 2 nastrouhaná jablíčka, rozinky, lžíce medu a opět špaldových lupínků - moc nejsou vidět, zamíchala jsem je do jablíčka, protože lupínky byly potom krásně nasáklé š´távou z jablek.
8. Activia, menší banán a 2 lžíce vloček... mňam mňam :-)....


A co Vy holky? Svačíte, podobně, stejně nebo úplně jinak? Já samozřejmě občas svačím nějakou tyčinku a podobné, když je to venku, ale to podle mne za fotky nestají, stačí projít obchody :-). 

EDIT 6.12.2012 - Tak již zde mám i druhý "díl" svačinek :-) - ZDE

17 komentářů :

  1. Super svačinky! Svačím podobně :-) Akorát cereálie si moc k svačině nedávám, ty mám prostě spojené se snídaní :-) A lučina a med? To musím zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. sojové maso mi moc chutnalo :) článek už mám přednastavený a těším se,až si vyberu nějaký z tvých receptů a připravím si ho podle tebe!
    mandarinek jsem už prostě přejezená,ale pomeranče mě asi neomrzí :D
    a co se svačinek týče, hezký článek :)
    svačíme podobně :) ale já většinou svačím ve škole a do školy si nosím celozrnné housky s něčím - šunka, sýr.. a hlavně ovoce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také miluji cereálie Dobrou vlákninu, kakaovou především, proto mě pěkně namíchli, že už jí člověk nikde moc nevidí... Neříkám, ale že vůbec, když zajdeš do velkých hypermarketů, tak tam tu původní kakaovou ještě občas objevíš. Já jí sehnala jednou v Globusu a podruhé v Tescu, kde jsem rovnou vzala do zásoby ty poslední dvě krabice, co měli. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí pravidelně vyhlížím v Tescu a Albertu na Andělu (což tam je Tesco velké) a nic :-(... ta nová (kulatá) mi přijde prostě jiná :-(

      Vymazat
    2. Já ji koupila naposledy v Tescu v Letňanech a tu novou kulatou jsem nezkoušela a ani nehodlám (z trucu :D).

      Vymazat
  4. mnam mnam :) dobrou vlákninu mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Neeee kakaová vláknina už se neprodává?:( tu jsem měla moc ráda..
    svačím různé cereálie s bílým jogurtem, banán s kefírem, celozrnné pečivo s lučinou a šunkou, občas nějaká ta tyčinka...prostě klasika:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké svačinky, na mě akorát malé porce :D Já nejčastěji svačím kefírové mléko s nějakou tyčinkou nebo ovocem (super na cesty, do práce, do školy). Nebo místo kefíru jogurt, tvaroh. A potom pečivo nebo knackebroty, občas s nějakým slaným tvarohem nebo cottage :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné svačiny a fotky taky :) ... prý není špinavá :D jinak já si myslím, že svačím tak nějak podobně, ale třeba bych se mohla inspirovat tou lučinou a medem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jak si vše přečtu ve škole, zapomínám komentovat! :D :( Já mám moc ráda kombinaci lučina a banán! :) Tu skořicovou vlákninu sem dnes chtěla koupit, ale zapomněla sem :( :D

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji dobrou vlákninu, je to snad to nejlepší, co může být, jsem ráda, že ti také chutná! :))
    Nedokážu si představit med a lučinu, ale proti gustu žádná! :D
    Fotky jsou nádherné.Nkteré svačiny máme podobně.. Lae odpoledne to jsou spíše různé druhy ovoce a odp. zelenina! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mmm, pěknéé. :)
    Mně teda kombinace Lučina + med divná nepřijde, já jsem si teď nově oblíbila (ať už jako snídani nebo svačinu) opečený toust s cottage sýrem smíchaným se skořicí. Taky to může znít divně, ale je to dobré. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak mi nechutnají sladké cottage (ty co prodávají - borůvkový a jahodový) tak klasický cottage právě třeba se skořicí nebo medem nebo jablíčkem mám taky moc ráda :-)

      Vymazat
  11. dobrá vláknina je dobrá, ale já to nikdy nedokáži sníst hned takže se mi to jakoby rozblemtá:D

    OdpovědětVymazat
  12. Páni ty si teda papkáš. Já si teď po dlouhé době koupila kakaové bebe mini, tak si je občas dám :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný článek, svačíš moc hezky :) Já svačím dopoledne ve škole většinou ovoce nebo müsli tyčinku a odpoledne buď jogurt s něčím a nebo spíš tu zeleninu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já jsem pravděpodobně jeden z mála lidí na této planetě, který jednou-dvakrát kousne do čokolády (byť měl na ní kupodivu chuť) a už nemůže :-) Prostě fakt nejsem na sladké, teda ne tak, že bych si ho musela dávat k svačině a k snídani a podobně. Svačinky máš nafoceny krásné, ale já bohužel miluju chuť slanou, takže bych pořád jedla jen pečivo, sýry, šunku...atd. :-( Všude se řeší, jak odolat chuti na sladké, ale já bych potřebovala vyřešit, jak nemít pořád chuť na chipsy, slané tyčky, sýrový popcorn...
    Zdravím a chválím blog. Ráda sem chodím! Petty

    OdpovědětVymazat