sobota 10. listopadu 2012

Švestkovo maková ovesná kaše (285 kcal)

1 porce:
40 g Emco jemných vloček s vlákninou (139 kcal)
80 ml polotučného mléka (38 kcal)
100 ml vody
10 g máku (54 kcal)
20 g sušených švestek (54 kcal)

Ve vodě a mléce uvaříme z vloček kaši, během vaření přidáme pokrájené švestky a mák a máme hotovo :-).... Já švestky přidávám skoro hned na začátku - krásně změknou.

Veskrze opět klasika, ale musela jsem se pochlubit svou oblíbenou kombinací máku a švestek :-).... Samozřejmě by to bylo lepší s čerstvými švestkami, ale bohužel nejsou :-)....

PS1: Věděli jste, že mák obsahuje až 12x tolik vápníku jako mléko?

PS2: A když máme ten víkend, tak odpoledne přibude ještě jeden receptík :-)... a co to bude? Nechte se překvapit ;-).

10 komentářů :

  1. jsem ráda,že nejsem jediný blázen kdo vstává brzo aj o víkendu:)
    kombinaci máku a švestek si neumím moc dobře představit:)
    ovesné kaše z dětství nesnáším,furt jsem se nedokopala jim dát druhou šanci,ikdyž je mám už dobrý tři měsíce v šuplíku :D
    na odpolední receptík se těším!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jestli sweetie chutnalo tobě,mě určitě taky zachutná :P
      já neměla do poslední chvíle tušení,že je to grep.. brala jsem ho s tím,že je to "kurukama" - bylo to napsaný na cedulce nad tím:D

      Vymazat
  2. To o máku jsem netušila! Škoda, že ho moc nemusím.. i když, se švestkami by to mohlo být dobré!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo věděla sem, ale nejsou švestky, takže makovo-švestková kaše si počká :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. To by mě ani ve snu nenapadlo. Vypadá to krásně. Mák mám ráda, tak to zkusím prvně bez švestek a pak s! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. nad makem už jsem taky dobu přemýšlela, že si ho dám ko kaše, ale ještě nějak jsem to nestihla :D ale taky na to dojde :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přesně tuhle jsem měla v týdnu a strašně mi chutnala, jen bych podotkla, že mák by asi měl být namletý, jinak by to mc dobré nebylo. Já jsem také švestky přidala hned a krásně mi změkly a obarvily kaši, chutnala potom jako povidla :D
    těsim se na další recept, já taky dneska a zítra ještě snad něco přidám

    OdpovědětVymazat
  7. švestky ráda nemám, ale makovou kaši určitě zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím se přiznat že by mě taková kombinace nenapadla :) Každopádně kdybych měla švesty a mák tak vyzkouším, ale zrovna ty hlavní ingredience mi schází :D

    OdpovědětVymazat
  9. Výborné!!!! Švestky byly bohužel dost trpké, tak jsem přidala půl lžičky medu.

    OdpovědětVymazat