neděle 18. listopadu 2012

Vafle z toustru s jogurtem (280 kcal)

1 porce:
20 g celozrnné mouky (71 kcal)
10 g hladké mouky (36 kcal)
cca 2g - kypřícího prášku (2 kcal)
1 vejce (80 kcal)
25 ml polotučného mléka (12 kcal)
1 KL - 7 g - medu (23 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
50 g Albert bílého jogurtu (20 kcal)
1 KL - 5 g - Granka (18 kcal)

Vše až na jogurt, granko a máslo smícháme dohromady do hladkého těsta. Toustr vymázneme máslem a dáme do něj těsto a zavřeme. Hotové vafle přelijeme jogurtem a grankem.

Už hrozně dlouho jsem chtěla ozkoušet vafle, jelikož nemám vaflovač tak jsem si myslela, že je to věc nemožná, na variantu s toustrem jsem opravdu nepřišla, ale inspirovala na mne Anett.

Jinak dnes Vás opět nebudu "prudit" jedním receptem, ale přidám dnes odpoledne, stejně jako minulý víkend, a včera ještě jeden :-).

12 komentářů :

  1. Tak to je skvělé, tohle by mě nikdy nenapadlo!
    Jinak Adele, včera jsem byla na nákupu, procházím kolem rýže a co nevidím: Bulgur. Blesklo mi hlavou, ano, to je ten, který si Adele tak pochvaluje..bez rozmýšlení šup do košíku :D
    Takže dneska bude mít u mě premiéru :), akorát nevím, s čím si ho uvařit..nemám chuť na maso, zeleniny tu mám dost. Nemáš nějaký napád?

    OdpovědětVymazat
  2. přidání dalšího receptu bych pruzením určitě nenazvala! :)
    a vypadají dobře,my vaflovač máme :) ale v toustru to jde evidentně taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až budeme maminky, to budou mít Vánoce hned jiný smysl! :) na to se těším,ale takhle je to fakt o ničem.. ještě by k nám měla přijet babička, ona je taková trošku fúrie a byla tu na Vánoce i loni,celé je zkazila.. samé hádky a tak. zkažená nálada už jen z pomyšlení,že tu s námi bude :D zní to blbě, já vím
      já na mamku zkoušela,abychom pekli letos jen zdravé cukroví a neprošlo mi to. ta se sladkostí a zbytečných sladidel prostě nevzdá :(

      Vymazat
  3. Díky ti Adele! Dlouho sem si říkala, jestli jdou udělat wafle v toustovači! Děkuju moc! Hned jak budu trasy, udělám si je! :*

    OdpovědětVymazat
  4. závidím ti, že tvůj toustovač je v dobrém stavu. Mě by se am přilepilo všechno a mohla bych to pak jenom vyhodit" :D
    Ale super nápad, až budeme mít nový touster, tak to určitě vyzkouším, zatím na to nemám "koule" :D

    OdpovědětVymazat
  5. paráda paráda! Ať už je další sobota, neboť si to určitě udělám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tímto receptem jsi mě potěšila, protože jsem už několikrát chtěla zkusti vafle což mi přišlo díky chybějícímu vaflovači nemožné, ale určitě je v toastovačí vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. dobrý nápad:)
    vaflovač doma máme, od loňských vánoc, a je to nejlepší vynález!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Holka nestíhám si Tvé recepty zapisovat :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je epesní nápad! :-) Akorát musím pořádně vydrhnout toustovač. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jsem je dojedla, nenašla jsem jogurt, tak jsem je jen navrch potřela troškou medu..no mňamka největší, moc díky za tyhle stránky, je tu tolik inspirace, jsem nadšená.

    OdpovědětVymazat
  11. Normálně do tadytoho nalijeme těsto ? http://www.levne-elektro-domacnost.cz/258-781-large/toustovac-multi-star-3v1-beem.jpg

    OdpovědětVymazat