pátek 21. prosince 2012

Banánovo-pudinkový pohár (290 kcal)

1 porce:
100 g odtučněného tvarohu (69 kcal)
60 g banánu (55 kcal)
150 ml polotučného mléka (72 kcal)
20 g pudinku Dr.Oetker hořká čokoláda (22 kcal)
10 g Emco jemných vloček (35 kcal)
5 g - 1 KL - třtinového cukru (20 kcal)
5 ml - 1 KL - javorového sirupu (17 kcal)

Většinu mléka začneme vařit, ve zbylém mléce rozmícháme pudink a cukr a přidáme k mléku a uvaříme pudink (opět co jiného, že? Rajská z toho asi nebude :-D)... Vločky, tvaroh a sirup smícháme dohromady a banán nakrájíme na tenká kolečka a už jen vrstvíme do sklenice/poháru dle chuti, já jsem dala 1/2 pudinku, 1/3 banánu, 1/2 tvarohu, 1/3 banánu, zbytek pudinku, zbytek banánu a zbytek tvarohu.

Hmmm, tyhle vrstvené poháry budou brzy mými velice oblíbenými :-).... už tu byl jeden (ZDE) a tohle je druhý pokus a oba super :-).

7 komentářů :

  1. Ty mi děláš chutě na čokoládový pudink ty mrško! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá naprosto božsky!

    OdpovědětVymazat
  3. Ooooo bože - to je úchvatné! :) Sliny mám snad až na bradě :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si vrstvený pohár už dělala, taky mi moc chutnal. Tenhle vypadá krásně a ty ingredience - mmmňam :D
    Takže brzy asi zkusím, ten pudink se mi tam hodně líbí. Děkuju za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. ježiš, to máš bohužel pravdu :D :D My si užijeme klid snad až opravdu od ledna :) opět velmi báječný nápad, já tě chci domů :D

    OdpovědětVymazat
  6. Něco podobného zkusím na nedělní snídani. Hezky přes noc uležet do ledničky, tvaroh s pudinkem a ovocem, fantazii se meze nekladou :) Nedávno jsem si koupila banánový pudink, tak uvidíme, ráda zkouším nové věci :)

    OdpovědětVymazat