pondělí 31. prosince 2012

Bramborovo-jablečný salát se sójovými kostkami (250 kcal)

1 porce:
120 g brambor vařených ve slupce (81 kcal)
60 g jablka (37 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
1/2 - 75 g - Albert bílého jogurtu (30 kcal)
30 g sójových kostek (94 kcal)

Brambor jsem uvařila, oloupala a proslisovala přes "sítko" na brambory na salát, přidala pokrájenou cibulku a půl jablíčka (těch 60 g), jogurt a osolila a pořádně promíchala. Sójové kostky jsem pouze uvařila podle návodu (+přidala koření - bylinky) a podávala se salátkem.

Velice jednoduché a salátek má výbornou chuť :-)... Takže opět krásné ráno....

A jak budete trávit večer? Já tedy na noční :-D, ani mi to moc nevadí, prostě prosincové svátky moc nemusím, takže se těším na leden - ne kecám - těším se na duben :-D!!!!

6 komentářů :

  1. k sojovým kostkám nemám co dodat <3 a smíchat brambory a jablíčka by mě nenapadlo - super! :)
    pročpa se těšíš na duben? :P
    já budu s přítelem :)) něco málo popijem, rádi bychom šli i vystřílet pár rachejtlí :D ale nijak to hrotit nebudeme, měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrota jako vždy! :-) Já ani nevím, jak budu trávit konec roku. Silvestr jsem nikdy moc neprožívala.

    OdpovědětVymazat
  3. a já si včera ty sojový kostky zapomněla koupit :((

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá kombinace a věřím, že i chutná! Sakra, sójové maso jsem dlouho neměla. Zdá se mi to, nebo ho pořád zdražují?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někde ho mají opravdu drahé - já ho kupuji v Kauflandu, tam ho mají za 10,-

      Vymazat
  5. Ahoj :-)

    Máš velice krásný blog.
    Objevila jsem ho dnes, když jsem hledala něco o zdravém životním stylu a VELICE jsi mě potěšila svými RECEPTY. Budu je všechny zkoušet, je výborné, že k nic jsou připsány i kalorie.

    Mockrát děkuji za tohle. :-)

    Budu ráda, když navštívíš také můj blog.(dnes založený)
    Děkuji mockrát, Maruška :-)

    OdpovědětVymazat