sobota 8. prosince 2012

Celozrnné sušenky s brusinkami (282 kcal)

Jak jsem ráno u receptu na "Tofu na rajčatech s kuskusem" slíbila, tak přidávám další receptík a to na "šušenky".

1 porce:
45 g celozrnné mouky (160 kcal)
špetičku soli
5 g kypřícího prášku do pečiva (4 kcal)
10 g - cca 2 KL - másla (73 kcal)
40 ml polotučného mléka (19 kcal)
10 g brusinek (25 kcal)

Troubu jsem si předehřála na 200C, brusinky jsem pokrájela na malé kousíčky. Mouku, kypřící prášek a sůl jsem prosála přes síto (nevím proč, ale v receptu, který jsem si upravila to tak je, a jistota je jistota :-D), přidáme máslo a rozpatláme hezky rukama, aby se máslo "rozdrobilo" mezi mouku, přidáme brusinky, mléko a zpracujeme, až vznikne lepivé (pozor hodně lepivé, připravíme si k ruce nůž na seškrabávání z prstů - prosím seškrabujte jen těsto, ne části kůže, tu v receptu započítanou nemám ;-) ), tuhé těsto. Na pečící papír dáváme kousky těsta (jsou to dosti nevzhledné bobečky), které potom vidličkou nebo lžičkou zploštíme. Pečeme na pečícím papíře cca 10 minut.

Takže všem přejji hezký zbytek dne ;-).

5 komentářů :

  1. Brusinky sice nemusím, ale tohle by nemuselo být špatné! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Sušenky vypadají krásně. Brusinky mám ráda a pomíhají mě na močák s kterým mám problémy! :))
    Je fájn že upravuješ takhle zdravě! :))
    Také ti přeji hezký den :))

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju brusinky ! Vypadají krásně, musím je vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem včera zkoušela to tvé cuketové brownies.....dala jsem to sobě i přítelovi k snídani...o tom že to bude chutnat mně sem ani nepochybovala, ale jestl ise tim zavděčím i přítelovi, to už byla jistá otázka!:-D:-D:...a víš co,dopadlo to na VÝBORNOU!!!!!!:-D...ještě jsem mu k tomu teda dala borůvkový džem a šlehačku, ale moc si to pochvaloval...a ještě byl rád, že to neni moc sladký!:-D.....dííík moc!:-)

    jo a tohle teda asi bude další na pořadu dne!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to jednoduše a brusinky mám ráda, to musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat