sobota 22. prosince 2012

Česneková kaše se sójou a fazolkami (249 kcal)


1 porce:
150 g vařených brambor (107 kcal)
25 ml polotučného mléka (12 kcal)
2 stroužky - 10 g - česneku (11 kcal)
30 g sójových kostek (94 kcal)
100 g fazolových lusků (25 kcal)

Česnek dáme do trouby a pečeme ho při 200 C cca 10 minut. Brambory uvaříme, rozmixujeme s mlékem na kaši a přidáme pečený, oloupaný, nalisovaný česnek a ještě jednou promixujeme. Podáváme se sójou a lusky.

Prostě opět jen rychlovka jako sytá večeře před noční :-)... Ale kaše s pečeným česnekem je výborná, česnek díky pečení je mnohem aromatičtější a prostě mňam :-D....

Takže pěkný den a já se dnes budu jen "povalovat" - opět po noční a dnes mne před svátky čeká ještě poslední nočka...

3 komentáře :

  1. mňam :)
    přežij poslední noční a užij si svátky! ( v rámci možností:))

    OdpovědětVymazat
  2. prosim tě, jak ten česnek pečeš??....:-)..asi je to blbá otázka, ale už sem o tom slyšela celkem dost chváli a ještě sem neměla odvahu to vyzkoušet!:-D.....to ho jako dáš celej do trouby???....

    jo a přeju ti co nejlépe proválenej den a co nejkratší noční!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To musí být výborné, taky jsem dneska měla česnek k obědu - ve špenátu, taky mňamka. Česnek je prostě dokonalé koření.
    Ty kuličky - kaši jsem vařila jen z vody, opravdu do husta, vločky se mi až skoro rozvařily. Pak jsem tam kydla jedno vajíčko, namočenýma rukama ve vodě jsem udělala kuličky, dala do košíčků na muffiny a šup s nimi do trouby.

    A chtěla jsem se tě zeptat - kde pracuješ, že chodíš tak často na noční? A co cvičení, cvičíš? Dává ti práce hodně zabrat?

    OdpovědětVymazat