sobota 15. prosince 2012

Česnekové fazolky s kuřecími nudličkami a dipem (216 kcal)

Jak jsem ráno psala u receptu na "Hruškovo-pudinkovo-tvarohový pohár" tak přidávám dnešní druhý receptík a to na můj dnešní oběd :-).

1 porce:
150 g Albert lusky (37 kcal)
3 velké stroužky (15 g) česneku (16 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
100 g kuřecích nudliček (105 kcal)
1 KL extra panen.oliv.oleje (20 kcal)
50 g Albert bílého jogurtu (20 kcal)

Lusky spaříme horkou vodou, na pánvi rozehřejeme máslo, přidáme 2 stroužky česneku pokrájeného nadrobno a necháme provonět, potom přisypeme fazolky a osolíme a necháme chvilku opékat, mezitím na oleji osmahneme nudličky (já je posypala pálivým kořením na kuře) a do jogurtu nalisujeme jeden česnek a dochutíme dle chuti (já přisolila a přidala bazalku). Máme hotovo a podáváme :-).

Dnes je obídek opravdu lehoučky, protože mne za chvilku navštíví kamarádka a nese kus dortu od její maminky ke kafíčku, tak prevence abych nepraskla :-D....

4 komentáře :

  1. ty víš jak na mě :)
    vše z receptu miluju, užijte si kafčo s kamarádkou

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, už mám polentu, tak koukej přidávat víc receptů ať mám inspiraci :-D
    užíjte si dortík, vypadá to krásně

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá krásně a muselo to chutnat skvěle. Někdy to určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam! To kuře vypadá božsky, hned bych si dala, ačkoliv je momentálně čas snídaně :D

    OdpovědětVymazat