neděle 2. prosince 2012

Co mám ráda - co mne baví ;-)

    Tak a jeden zcela sobecký článek o tom, co mám ráda a co mne baví :-)... Ať více zase něco "málo" o osobě, která každý den píše články na tento blog... a ať to není jen nudný seznam toho, co mne baví, tak opět přikládám fotky. Fotky jsou opravdu všechny moje, to není mířené kuli kopírování (ikdyž "majinko" taky :-D) ale spíše, pro info, že máte opravdu autentické informace - haha, to je jak z životopisu nějaké slavné osobnosti :-D.....

Jinak, to že zde nenajdete blog a blogování není omyl, přece jen mne tenhle článek napadl, když jsem přemýšlela o blogu - blog mne začal bavit mnohem více než mne při zakládní mohlo jen napadnout :-)... Už si ani neumím představit den, kdy bych nepřidala článek a neprohlédla Vaše blogy...

Na začátku jsem si říkala kolik bodů? ok, 10 je hezké číslo ale co vybrat, dobře prvních 10 věci, které mne impulsivně napadnou a potom budu dělat teprve fotky- tak a tady to máme :-).

Co mne baví? Knihy... Ano, miluji čtení a to cokoliv, od beletrie, přes klasiku až po historické romány. U knih jsem v jedné věci horzná - neumím si je půjčovat, např. v knihovně, prostě a jednoduše je potřebuji vlastnit :-)... Knížky samozřejmě ráda půjčím, zas takový hamounek nejsem, ale už si přece jen vybírám komu, protože jsem díky půjčování přišla o spoustu knih a to moje knihovnička v tuto chvíli čítá přes cca 150 kusů a to mám hodně dlouhý seznam, které si chci dále koupit :-D....


Co mám ráda? jojo mlsání, a kdo z nás ne :-)... Sama jsem nedávno psala článek o mlsání (ZDE). V článku jsem samozřejmně psala hlavně o dobrůtkách, které mlsám nejčastěji, ale jinak mé chutě i velice dobře uspokojí i mandarinky, sušené ovoce a podobné, třeba brusinky mám ze všeho nejraději... samotné, v kombinaci s banánem, kaší - jakkoliv :-)....


Co mne baví? Naštěstí pohyb :-)... v rámci toho mlsání je to příjemná rovnováha :-). Jediná "vychcávka" (když to napíšu takhle ošklivě :-D) na fotce je ta první - byla jsem při focení lína sundavat kolo z rámu co mám ve svém mini bytě na zdi - tak jen zámek od kola :-D... Tenisky vypadají už značně jetě a co si budeme povídat i jsou, ale já se s nimi prostě nemůžu rozloučit :-). A rotační disk? Má být na faldíky na zadkem (madýlka lásky) a pas, spoustu lidí si stěžuje, že nepomáhá, mne (pokud na něm cvičím pravidelně) ano :-), takže palec nahoru.



Co mám ráda? No ráda, miluji svoji sbírku "pravých" raybenek :-D... Buď si je kupuji sama, nebo dostávám od sestřičky z jejích cest, některé mám z Holandska, jedny z Chorvatka, Istanbulu a Kréty :-).... No, zase mám jistotu, že ke každému "modýlku" mám brýle :-D....




Co mne baví? Vařit - a hrozně moc... vtipné na tom je, že v době, kdy jsem se nijak nehlídala (a taky měla min. o 10 kg víc) mne vařit vůbec nebavilo, to až když jsem se začala starat o to jak a co jím :-).... Chtěla bych mít několikrát rychlejší metabolismus, abych mohla vařit pořád, ráda zkouším nová jídla a málokdy jím to stejné, což je i vidět podle množství receptů :-).




Tak v tomhle případě jde spíše o citovou záležitost a závislot... Dětský tábor... jezdím tam od svých 5-ti let jako dítě, od 16-ti jako praktikantka a od 19-ti jako vedoucí a letos ve svých 23 letech jsem se "hecla" a s kamarádkou jsem celý tábor pro 150 dětí organizovala. Příští rok se ale vracím k oddílu, děcka mi prostě chyběla :-). Škoda, že je to jen jednou za rok 18 dní....



Tak a tady jde o můj již x-letý koníček... korálky... miluji korálky a bižu, ráda vyrábím z korálků cokoliv, přes naušnice, závěsy na krk, náramky, bonsajky, zvířátka, přívěšky, rámečky atd atd.... svoje "výrobky" nosím jen minimálně, spíše obdarovávám, hledám na nich potom chyby co tam i nejsou :-)... bižu si i moc ráda kupuji :-D... V tuhle chvíli mám asi 30 náramků, 42 blbůstek na krk, 50 párů visacích naušnicí, 58 párů pecek (je mi omlouvou, že mám 5 dírek v uších? :-D) a nostalgicky schovaných asi 6 piercingů do jazyku (nechala jsem si zarůst kuli "ex" a pak mne to mrzelo...) holt závislost :-D. Jinak na fotkách není ani 1/4 mých pokladů :-D.


 A samozřejmně mám ráda příjemný večer s pánskou společností :-D... A kdo ne, že? Teď jsem si našla i takovou, která u vínka bez jakékoliv poznámky bere, že místo chipsů a slaných oříčků chroupu okurku a rajčátka s dipem a podobné věci a dokonce mi ujídá :-D....

PS: Dobrému bílému ale nikdy neodolám....





Svíčky - to je moje! Mám zakázaný vstup do Ikei, protože vždy nakoupím takovou zásobu, že bych doma mohla být rok bez elektřiny :-D.... Občas, když mám chuť si dělám i svoje svíčičky, jak pro svou potřebu, tak jako dárečky - ale to samozřejmně jen ty hodně povedené kusy :-).





A nákupy v DM - to miluji... Jak jejich kosmetiku (až na šampony :-(... to jsou prostě jediné Balea výrobky, se kterýma jsem nikdy spokojená nebyla) tak potraviny... I do DM (stejně jako do knihkupectví a Ikei) mám vstup jen za odměnu :-D... a nikdy ne po výplatě :-D....





No a ať to dnes není jen sobecké "já já já" tak i dnes odpoledne přibude další receptík :-).

13 komentářů :

  1. nevím co k tomu článku napsat, ale hezky se to četlo - líbí se mi tvé zájmy :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš ráda Coelha jo? :) pěkná náhoda, já ho miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za pochvalu, určitě je vyzkoušej, mooc nám s mamkou chutnaly. Já se budu muset zase pustit do tvých receptů, všechny zkouknout a třeba se i inspirovat na dnešní oběd.
    Tenhle článek se mi fakt líbí, všechno jsi tak pěkně napsala. Společné máme hlavně vaření a mlsání. Mě taky moc vaření nebavilo, když jsem měla o pár kilo navíc. Bylo mi vlastně jedno, co jím (spíš z čeho je to uvařené, jak kvalitní..), prostě hlavně aby mi to chutilo a bylo toho dost.. jsem ráda, že tyhle časy jsou pryč :D

    Mlsání, to je moje :) Ale už to není mlsání jako dřív v podobě celého balení sušenek, ale vystačím si s ranní kaší a pak třeba se slaďoučkým ovocem, buď čerstvým, nebo i sušeným. Brusinky taky miluju, moc :)

    Na recept se těším, teď jdu projet tvůj archív :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nedokážu odolat bílému vínu. Ale víno je přeci zdraví prospěšné, tak proč si ho nedopřát, že :) Naštěstí mám taky velmi tolerantní pánskou společnost, která nejen že toleruje zeleninové zobání, ale navíc mě i podporuje a hlídá - vždycky když šáhnu po chipsech a podobných odpadech, podívá se na mě pohledem "zase toho budeš zejtra litovat a zase to já budu poslouchat" a hned mě přejde chuť :D
    Všechny tvé závislosti jsou sympatické - i kdybys utratila všechny peníze za knihy, kosmetiku a svíčky, tak je to přeci lepší než je utratit například za cigarety, no ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, piromanka :-D Svíčky též miluji, momentálně vybírám nějaké decentní vánoční, které by zaujaly místo na jídelním stole při štědrovečerní večeři. Máš plno dalších zájmů a to je dobře, přeji mnoho štěstí tobě i příteli, ať vám to klape :))

    OdpovědětVymazat
  6. jsem ráda, že jsi nám dala možnost nakouknout do tvého soukromí :) jak říká Kamča, moc hezky se to četla a je to takový "příjemný" článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé,to je pěkný článek!..moc dobře se to čte-naušnic mám taky zásobu-ale už moc se mi jich ztratilo :(,vařit mě taky moc baví!..mlsat-jéé,to je moje! :D..ale pohyb?!..s tím na mě nechoď-jedině s někým a mít prostě nějaký cíl-třeba vyjet si na kole a jet na zámek a podobné nebo tak...sama a prostě jen za cílem spálit kalorie nebo něco podobného?-už nikdy! :D...no ale nejlepší "sport" je pro mě adrenalin!!-prostě když se jedná o lanovou dráhu, nebezpečí, o různé skoky z obří výšky a podobné-tak to neznám bratra! :D...knihy?..jo-tak to já mám přesně pačně-nevím proč,nevydržím u toho prostě (a jsem za to naší češtinářkou kárána! :D) :D..jooo Balea-á,ta vůně!..a nakupování potravin v DM nebo MS!-nejlepší! (a nebo když objevím něco zázračného výborného,zdravého!!)....prej po 22 hodině! :D...těším se na recept-včera jsem dělala podle tebe cuketové brownies-vynikající,dal si i taťka!-akorát příště to víc osladím! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi, že o tobě ví azs evíc,
    Strašně ti závidím to čtená, mě to nebaví, ale chtěla bych aby mě to bavilo! Zní to blbe, vi%ď? :))
    DM máme společné, také tam ráda nakupuji.
    Ten rotační disk také doma máme, jen mě nebaví se na něm kroutit, ale asi začnu, když to pravidelně pomáhá! :))

    OdpovědětVymazat
  9. super super super článek ! :) právě jsme si založila nový blog a ráda bych si tě přidala do oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad takhle to sepsat, určitě je fajn že se o tobě dozvíme zase víc :) A je perfektní že jsi k tomu přidala i fotky aby to nebyl jen holý text :)

    OdpovědětVymazat
  11. hezký článek, nákupy v DM i Ikei miluju, nikdy neodolám :D
    haha po 22 hodině:D

    OdpovědětVymazat
  12. To je super článek. Aspoň jsem se o tobě dozvěděla něco málo. Já se snažím korálkovat taky, jenže bohužel mi to nějak mov nejde. Ale propadla jsem kouzlu plstění a loni jsem obdarovala celou rodinu plstěnými šperky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Asi jsme všechny stejné..nákupy v drogerii, svíčky, vaření....:)

    OdpovědětVymazat