neděle 23. prosince 2012

Čokoládové muffinky z mikrovlnky s jahodovým přelivem (281 kcal)

1 porce:
1 vejce (80 kcal)
25 g celozrnné mouky (89 kcal)
1/4 - 3 g - kypřícího prášku (3 kcal)
15 g kakaa na vaření Orion (30 kcal)
10 g javorového sirupu (33 kcal)
15 ml polotučného mléka (7 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
5 g Dr.Oetker vanilk.pudink (4 kcal)

Vše až na jahody a pudink smícháme v hladké těsto a tímto těstem plníme formičky na muffinky do 3/4 (mne to vyšlo na 3 muffinky), protoře ještě nebudou a vložíme do mikrovlnky, kde necháme "vlnit" 2 min. na plný výkon, vyndáme, na pár místech propíchneme a necháme chvilku vychladnout. Jahody jsem rozmrazila, pomixovala a s trochou vody prohřála na sporáku, přidala lžičku pudinkového prášku a ještě povařila a nakonec jsem touto "omáčkou" přelila muffinky.


Takže Vám přeji krásné ráno, já jsem po noční, takže si dám ještě velké kafe a běžím na bus k rodičům :-)... Takže zatím hezký den :-) a držte mi palce ať v busu neusnu (pfff, to znamená udrřet se cca hodinu a nějaké drobné vzhůru :-)) a neprobudím se 50 km za městem, kde bydlí rodiče :-).

7 komentářů :

  1. snad tedy nepřejedeš výstupní stanici! měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné, jen škoda, že nemáme mikrovlnku. A s těmí jahodami mě už neštvi, tak moc ti je závidím :D..kdykoli se je můžeš vyndat z mrazáku a mně se jen vysmívat, že nic takového nemám :D
    Měj se u rodičů pěkně ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ráno i Tobě. Muffiny vypadají velmi lákavě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ránko :)) O takových výtvorech z mikrovlnky jsem hodněkrát uvažovala, určitě zkusím! A ty mražené jahody ti táák závidím :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, myslíš, že by to šlo udělat i v troubě ?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak doufám, že jsi usnula až doma. Nebylo by to nic příjemného probudit se někde jinde :-) Kor ještě, kdyby tě musel budit řidič na konečné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Adelko, hledám u tebe inspiraci na zítřejší snídani :) škoda že nemám takové malé formičky, leda že bych to udělala ve velkém a "hodila" do trouby, ale taky by to asi šlo :)

    OdpovědětVymazat