sobota 1. prosince 2012

Jáhelná jahůdkovo-kakaová kaše (265 kcal)

 Jak jsem ráno u receptu na "cuketové brownies" slíbila, tak přidávám dnes druhý sladký recept :-).

 1 porce:
40 g jáhel (145 kcal)
100 ml polotučného mléka (48 kcal)
100 ml vody
100 g jahod (35 kcal)
10 g Granka (37 kcal)

Jáhly 2x spaříme vroucí vodou, potom je dáme do hrnce a zalijeme vodou a mlékem a cca 20 minut vaříme, přidáme kakao a jahůdky a máme hotovou výbornou kašičku k snídani :-)...

(Já měla jahody mražené, kupovat je v prosinci je celkem pálka a bohužel 12 měsíčků neznám :-).... ty mražené jsou trochu "blemcavé", ale v kaši to vůbec nevadí :-)....)

Takže všem jako vždy přeji krásné ráno, jen já jsem se u psaní tohoto receptu vztekala :-).... Tenhle recept jsem díky svému PC psala asi na 3x, protože se mi sám od sebe 2x restartoval počítač…. Takže víte jaký je rozdíl mezi Windowsem a listím?? Listí padá jenom na podzim!!

13 komentářů :

  1. listí padá jen na podzim :D:D:D
    Watermelounek blog má, ale na jiné adrese
    krásný recept!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-)... ona potvora ani nedá info :-)

      Vymazat
    2. já ho nechtěla zveřejňovat, někdo jí objevil - proto si udělala nový... teď ji může objevit znovu :(

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Achjo..a já zrovna chtěla zkusit tolik receptů z jejího blogu a teď bohužel nevím adresu :(

      Vymazat
    5. Jupí..už jsem ji našla, ale nebojte, nejsem ten někdo, kdo ji objevil :). Jenom se inspiruji u receptů, protože to vypadá vždycky tak chutně a dokonale :).

      Vymazat
  3. Těma jahůdkama si mi úplně připomněla léto a na to si sakra ještě nějakej ten pátek počkám! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Super recept!
    Jahody bych si dala, čerstvé.. já už se těším na léto, panečku! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, našla jsem tvůj blog před třemi dny a už ted ho miluji. Vařím podle tvých receptů a začínám se zlepšovat ve svém kuchařském (ne)umění. Si pro mě velkou inspirací a motivací a s nadšením to tady projiždím :) Je to výborný blog možná i víc než to ;) Jenom tady jsem našla chybičku a jelikož jsem dělala s jahlami poprvé tak mě to zmátlo.. V ingediencích máš mléko a v postupu už ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-)... jinak se omlouvám moje chybka, mléko jsem dopsala :-)...

      Vymazat