úterý 18. prosince 2012

Když mají být krásnější než jsou :-).....


Už jsem zde měla jeden článek o retuších  (ZDE), v tomto případě se alespoň jednalo o povedené retuše :-).... Dnes ať se taky před vánoci pobavíme mám přehled, jak to vypadá když se to nepovede :-)... Jako např. u úvodní fotky, která by mohla být u písničky, kde by se místo "mám jednu ruku dlouhou" zpívalo "mám jednu nohu dlouhou" :-).....







Vlevo: Ehm, co ty ruce? To rostou z boků ?? :-)....
Vpravo: Slečna má buď kloub u nohy ještě pod kyčlí a nebo má jeden bok o "fousek" delší :-)....



Očividně ani jedna z modelek nepotřebuje kyčle ;-)....



Slečně vlevo se určitě dobře lakují nehty na noze když jí má sundavací ;-) a modelka vpravo si může opravdu zpívat "mám jednu ruku dlouhou" - nebo spíš krátkou, že :-).....



No tak podle fotky vlevo je fajn, že modelky už mohou dělat i slečny s handicepem - třeba bez nohy... a vpravo i ty s zmutovaným krkem ;-).....



Ano, holčička opravdu charitu potřebuje, přece jen bez prstíků se žije blbě... a chlapík to s hubnutím břicha boků trochu přepískl, ne? :-)



Tak tady asi ani jedna fotka nepotřebuje koment :-D....



Kdo by netoužil po úzkém pasu, že :-D? Ale přece jen pupík je fajn věc ;-)....


No jo, asi i někteří grafikové touží po uznání i na poli abstraktního umění :-D....

11 komentářů :