pátek 14. prosince 2012

Knackebrot žitný s vlákninou (Racio)

Výrobce: Racio
Druh potraviny: Pečivo křehké a suchary
Váha výrobku: 250 g

Nutriční informace na 10 g (což je 1 kus):
Kcal: 31 kcal
Bílkoviny:  0,85 g
Sacharidy:  6,5 g
Tuky:  0,17 g
Vláknina: 1,8 g

Popis od výrobce:
Křupavé plátky s nízkým obsahem tuku a vysokým obsahem vlákniny. Knackebrot dobře poslouží jako náhrada za klasické pečivo. Navíc má Knackebrot díky použití žitné mouky mnohem nižší glykemický index než výrobky z mouky pšeničné. Složení: Celozrnná žitná mouka 82%, žitné otruby 8%, voda, droždí, sůl.

Můj popis: Další z mých oblíbených potravin. Dříve jsem tyhle knacebroty (tím myslím tenhle druh "pečiva" celkově) nemusela, potom jsem nějak ani nevím proč a jak, chtěla dát knackebrotům druhou šanci a u těhle se mi to vyplatilo :-).... Sice jsou dražší, ale mne vyhovují a moc chutnají :-)... Rozhodně doporučuji zkusit.

Cena: 30,-  -  35,- Kč



PS: Dobrou noc ;-)

10 komentářů :

  1. knackebroty jsou super :) dokonce mi chutnají víc než suchary.. mám ráda od Clever :)
    hezky se vyspi!

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem je začala jíst až na druhý pokus. To mi připomíná, že mi došly! :D
    Každopádně tyto jsem ještě neměla, že by nastala změna? :))

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle neznám, ale nejradši mám knackerbroty od Knuspi, to je moje každodenní večeře:D

    OdpovědětVymazat
  4. tohle chroupání jsem si též oblíbila i když je pravda, že mně ty knackenbroty chutnají víceméně všechny stejně :D

    OdpovědětVymazat
  5. já taky nejsem zase úplný extra plavec, ale zase utopit bych se taky neměla :D no já jsem tyto už také několikrát ochutnala, ale můj úplný favorit to není :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tyhle "suchárky" znám :) Teď zrovna doma mám ale nějaké jiné, ale já v tom rozdíl stejně nepoznám :D Nejlepší je namazat je Lučinou nebo pomazánkovým máslem, dát na to kvalitní "mokrou" šunku a chvilku nechat vsáknout... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Neměl někdo sezamové z Lidlu? teď jsem si je koupila poprvé, tak by mě zajímalo, zda je nějaký extra rozdíl mezi těma z Lidlu za 17,-Kč a těma dražšíma za 35,-Kč.
    Budu je jíst poprvé, tak jsem zvědavá, tyto Knackebroty sem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty z Lidlu se dají, ale těmto se nevyrovnají, vážně, kdo je zkusil, ví..:-)

      Vymazat
  8. Jsou dobré i z Lídlu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle jsou nejlepší a jedinečné knäckebroty na trhu, zkoušela jsem i jiné, žádné se jim nevyrovnají, občas jsou v Globusu v akci kolem 29 Kč. To kupuji po desítkách do zásoby:-) A úplně nejlepší jsou ty se sezamem:-DDD

    OdpovědětVymazat