středa 5. prosince 2012

Kuřecí nudličky na rajčátkách s kuskusem (281 kcal)

Jak jsem ráno u receptu na "Polentovo-borůvkovou kaši" slíbila - přidávám dnešní druhý recept :-). 

1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
100 g rajčátek (22 kcal)
5 g - 1 KL - sójové omáčky Heinz (9 kcal)
1 KL - cca 2,5 g - oliv.exra panen. oleje (20 kcal)
sůl, koření dle chuti
1 KL - 5 g - solamylu (16 kcal)
30 g kuskusu (108 kcal)

Kuřecí prsa jsem si ráno připravila - osolila a přidala gril koření, olej a sójovku a nechala v lednici. Na rozpálené pánvi osmahneme maso, když se perfektně zatáhne tak podlijeme vodou a podusíme, přidáme solamyl a povaříme, aby sos zhoustl a přidáme rajčátka - jen tak, aby se ohřála a ne úplně rozvařila a podáváme s kuskusem.

Moc dobrý obídek :-)... Jinak bouchnu asi "šáňo" - toto je příspěvek číslo 400 :-)......

5 komentářů :

  1. takovéhle variace patří k mým snad nejoblíbenějším jídlům :) tak na zdraví :D

    OdpovědětVymazat
  2. číslo 400?
    teeda! :) super!
    cous-cous jsem dnes dělala prvně, zbylo mi i na zítra, tak se mrknu po tvém blogu - co s ním dál :P

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to rozhodně bouchej, já si s tebou pomyslně připiju! :D
    Jinak jídlo vypadá nádherně, ale já jsem hrozná - vždycky, když mám doma cherry rajčátka, tak mi přijde strašně líto je tepelně upravovat a komponovat do jídel, když jsou tak strašně dobrá samy o sobě. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně ti závidím ten čas si takto vyvařovat, já když dojedu ze školy ve 3, tak než bych se naobědvala a něco uvařila, tak jsou 4 a to už je na oběd moc pozdě! :((
    O víkendech je to dobré, to se stíhá všechno krásně, ty týdny jsou děsné.
    I když, kde na to bereš čas, když makáš? :-o
    Ale jako vždy, krása!
    Pane jo 400, tak to je už něco, jen tak dál! :))
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za recepty, dnes ráno jsem si to připravila do školy, vypadá to krásně! ještě se mi nestalo, aby mi podle tvého receptu něco nevyšlo, tak se na to docela těším :)

    OdpovědětVymazat