čtvrtek 13. prosince 2012

Kuřecí pod mangem (278 kcal)

1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
50 g manga (31 kcal)
1 KL oliv. oleje extra panen. (20 kcal)
sůl, pepř
30 g kuskusu (108 kcal)
50 g žluté papriky (14 kcal)

Kuřecí prsíčko rozřízneme (tedy tak to dělám já, aby byla plátek tenký) osolíme, opepříme, pomažeme olejem a položíma na alobal, na vrch kuřete položíme plátek manga a alobal zabalíme a pečeme v rozehřáté troubě na 180C cca 30 minut. Podáváme s kuskusem a paprikou - nebo čím chcete :-D....

Takže opět vám dámy přeji krásný den :-).... Já jsem po noční a sjíždím film "Vymeřený čas" - moc pěkné, doporučuji :-).

5 komentářů :

  1. Hmm, dobrůtka :-) Já mam dneska po práci program jasný - učit se, učit se, učit se :-D Zítra mam zkoušku a neumim nic, tak snad odolám a nekouknu radši na ten film :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda! Já si dokážu maso představit jedině s ananasem nebo s broskví :D To musí chutnat zajímavě... :) Jinak to máš na oběd nebo na večeři?
    K těm tvarohům:
    Mě taky chutnají ty od Madety + ovofity, ale přímo tady tyhle jsou otřesné :X Fakt nedoporučuju!

    OdpovědětVymazat
  3. TAk maso si představuji jen s klasikama, vlastně jak píše MEll nahoře.. Ale s mangem? to jsem v životě neměla teda! :))
    Super nápad, palec hore! :))
    Není to moc vyčerpávající mít noční pořád? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. díky, snad jo a vydrží aspoň jako ta původní! a i ta tvoje lednička, snad už teď bude vše ok a taky vydrží co nejdéle! vypadá to dobře, s mangem mě to ani nenapadlo zkombinovat, ale teď mi tu leží ananas, to by šlo taky :D

    OdpovědětVymazat
  5. masíko s mangem? hmm, zajímavý nápad :)

    OdpovědětVymazat