čtvrtek 6. prosince 2012

"Nereceptová jídla" - svačinky podruhé ;-)


    Už jednou jsem se Vám "pochlubila" se svými svačinkami (ZDE), tak dnes Vás čeká druhá várka.
   Opět se jedná o svačinky, které jsem si dělala doma, jak jsem psala prve, občas taky svačím sušenky (moje nejoblíbenější jsou od Emca a nebo Havlíčka :-)) či něco podobného, ale přece jen, když svačím doma, tak mi to přijde zbytečné ;-).... 






1. Můj oblíbený Arizona chleba (o kterém jsem Vám psala ZDE), Lučina linie s vlákninou a rajčátko.
2. Shake... Tak takhle to vypadá, když mi zbyde nějaký tvaroh a půlka jogurtu :-)… 2 PL tvarohu, půlka jogurtu, mléko, mražené jahody a trocha třtinového cukru.



3. Opět moje oblíbená Dobrá vláknina s Activií a mandarinkou… Jsem na ovoce a zeleninu hrozná, mám jen pár oblíbených druhů a ty jím pořád dokola - jako mandarinky, to je jediný důvod, proč se vždycky těším na zimu :-)….
4. Půlka Arizona chleba s lučinou a dvě mandarinky - překvapivě :-D….



5. Teplý celozrnný toust nasucho v toustru s lučinou (opět Lučina linie s vlákninou - jinou už ani nejím :-D... tahle mi totiž moc zachutnala...) a malá okurka.
6. 3 Racio celozrnné tousty s tvarohem (tvaroh + trochu mléka + lžička kakaa) a jablíčko.



7. A nakonec dvě "cestovní svačinky" :-).... na obrázku č. 7 -  Line tyčinka (o té jsem Vám psala také - ZDE), banán a mandarinky.
8. A druhá cestovní svačinka - tvaroh od Madety a tři malé mandarinky (to nikdo nečekal, že :-D….)



Tak které svačinky se Vám líbí více? Z prvního článku či tyto ;-)?

14 komentářů :

  1. svačinky asi vždycky zůstanou takovou jídelní záhadou. Přijde mi, že lidé se je snaží vyřadit z jídelníčku a řadí jej do kolonky "zbytečné kalorie navíc", já kdybych si ale nedala svačinu, určitě by mě pak popadla žravá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky strašně miluju mandarinky!! A u svačinky č.3 by mě zajímalo, jestli je to ohromně malá porce nebo ohromně velká miska :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. špatný úhel focení :) taky to u mě vypadá vždy maličké,ikdyž se po dojezení ani nehnu:D ale tak, já narozdíl od Andy přibírám nu.. nevím, uvidíš!
      super svačinky :))

      Vymazat
    2. Bylo toho celkem dost, jen je to opravdu velká miska a i jak píše Kamča úhel focení :-)

      Vymazat
  3. Super svačinky :) Mňam, ještě že jsem teď najezená do sytosti :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D ee ty jsi spíš expert na vaření :) a svačinky vypadají všechny krásně ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové články přidávej klidně častěj :) Samé dobroty a nikdy by mě nenapadlo smíchat tvaroh s jogurtem a kakaem místo pomazánky :D A ten tvaroh kokos-ananas jsem zrovna dneska svačila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mohu se zeptat, kde kupuješ ty sušenky od Havlíčka prosím? :)
    Moc se mi líbí Shake, mňam ♥
    Emko mám také ráda.
    Celkově tvé svačiny jsou super, když nad tím tak přemýšlím, uvědomuji se, že si žiji docela jednotvárně, žádné pestré suroviny, ajaja! :D

    OdpovědětVymazat
  7. máme to hodně podobné, taky občas svačím sušenky emco nebo od havlíčka ( kterej mě na tom obale štve :D )
    a taky jsem hrozná, mám oblíbené jen některé druhy zeleniny a oboce a to jím poříd - takže samá mrkev, banány, jablka, paprika, brokolice, banány, paprika,banány, paprika, banány, banány:D

    OdpovědětVymazat
  8. ty mandarinky :DD

    OdpovědětVymazat
  9. mňám,všechny svačinky jsou krááásné! :D..já nejčastěji svačím toustové chlebíky s bylinkovým tvarohem (Kaufland) a zeleninu a ovoce :)...to je ta dopolední sváča a na odpolední mám nejradši Jihočeské jogurtyy-čoko-oříšek! :D mám pocit,že je kvůli mně i dlouhodobě zlevnili-nakupuju ve velkém :D...(jednou ještě ve "svém" období anorexie,mi přišlo,že kvůli mně zlevnili Muller Milch Reis light-a dneska jsem je tam hledala a už je tam neměli :D)...a pak mám k jogurtu ráda různé musli tyičnky (oříškové,nečekaně-Kaufland) nebo různé proteinové z DM :)...mňam,shaky mám ráda :D a nebo tvaroh s grankem a stévií,miluju!!-to vždycky jako dezert po obědě s khaki chumou-mňam! :D...a mandarinky!!!-oo-vždycky ,mi dřív chutnaly pomeranče,ale mandarinky jsou prostě lepší-bez pecek ale!!! :D pak se těším na jahody a teďka sezona ananasů a nejlepšíích banááánů! :D sakrá-jdu jíst! :D..

    OdpovědětVymazat
  10. Aduš zajímalo by mě kolik máš kJ na sváču? Koukám třeba na ty cestovní svačinky a já to mám u té 7. fotky třeba jen ty Line tyčinky, protože ještě k tomu banán a mandarinky, to mi přijde spíš jak na snídani :) Na sváču si dávám 500kJ. Děkuju za odpověď ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy... tyhle cestovní byly na noční, ale svačiny mám kolem 200 - 250 kcal

      Vymazat