neděle 30. prosince 2012

Ochutnala jsem - Provamel sójový čokoládový desert

    Už dlouho jsem po desertech od Provamelu pokukovala, můžete vybírat ze tří příchutí - čokoláda, karamel a vanilka. Já jsem konečně odhodlala zkusit čokoládový (a chystám se na karamel :-)) a můžu jen doporučit :-), než se vrátím k " hodnocení" tak nejdříve něco o výrobku :-).

   Jak se dá dle názvu jednoduše uhodnout výrobek je od značky Provamel a jedná se o sójový desert :-).... Co se týče obsahu tak balení je o 525 g, cena se pohybuje mezi 45 - 55 kč a co se týče nutričních hodnot je to následující : na 100 g : 401 kJ/95 kcal. Bílkoviny: 3,0 g. Sacharidy: 16,7 g (z toho cukry 9,9 g, laktóza 0,0 g). Tuky: 1,7 g (z toho nasycené mastné kyseliny 0,4 g, mononenasycené mastné kyseliny 0,4 g, polynenasycené mastné kyseliny 0,9 g). Vláknina: 1,2 g. Popř. jiné (cholesterol, vitaminy apod.): cholesterol 0,0 mg, sodík 0,06 g.

Desert před načnutím můžete skladovat např. ve špajzu a po načnutí je potřeba uchovávat v lednici a do pěti dnů spotřebovat (což s tím jak je dobrý není žádný problém :-D.)


Info od výrobce je následující:

   Sója, která tvoří základ tohoto produktu, je nutričně hodnotná, široce využitelná potravina. Sójové produkty se vyrábějí ze sójových bobů, které jsou zdrojem vysoce kvalitních bílkovin, vitaminů a minerálů. V přírodě existuje více než tisíc různých druhů sóji. Nejběžnějším druhem jsou žluté sójové boby, které používá i Provamel, protože mají nejlepší výživnou hodnotu a jemnou ořechovou chuť.

   Složení: Voda, pšeničný sirup*, loupané sójové boby* (6%), pšeničný škrob*, kakao se sníženým obsahem tuku* (2,96%), zahušťovadlo (karagenan E 407), mořská sůl, vanilkový extrakt*.*produkt kontrolovaného ekologického zemědělství
   Návod k přípravě: K přímé spotřebě, není třeba dál upravovat.


A můj pohled na výrobek?

Jak jsem psala v úvodu - desert mi moc chutnal, je trochu podobný pudinku, ale má jinou konzistenci a trochu i chuť, prostě je potřeba ho ochutnat a jak jsem ho spořádala? 
První várku jsem uchutnala samozřejmně samostatně, potom jsem si ho naložila na borůvky a "přikusovala" dobrou vlákninu, i na lívancích byl absolutně dokonalý a naoknec jsem si udělala pohár z provamelu, jahod, dobré vlákniny a tvarohu :-).... Prostě lahoda co stojí za zkoušku :-).


Takže jako vždy :-D (už je to trochu nuda, že :-D) - všem krásné ráno a já jdu do hajan :-).


14 komentářů :

  1. pudink mi nechutná a co jsem zkoušela sojové mléko, taky mi nechutnalo.. takže se docela bojím tohle vyzkoušet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvé články rozhodně otravné nejsou - co blázníš!
      každé ráno se těším, že bude v novinkách receptík od tebe :)

      Vymazat
  2. To vypadá dobře. :) Už delší dobu mám chuť na něco čokoládového, takže vidím, že jsem našla. :) Velmi dobrá recenze a hned dnes si ho půjdu zakoupit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to musí být dobrota:))
    kdyby to byl jogurt, bylo by to moc cukru....ale v dezertech je to povoleno! :D
    já jsem měla zatím jen ta malá ochucená sojová mlíčka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle desert miluju! Zkus i ostatní, čokoládový mi chutnal asi nejméně, ale i tak je výborný (to jen že ty ostatní jsou ještě lepší :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Ve zdravé výživě po něm vždycky pokukuju, ale nechce se mi za to dávat ty peníze, i když to asi teda není zase tolik protože je to velké balení. Ale určitě ho už příště koupím, protože pudink miluju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Koupila jsem jej nedávno i v Kauflandu, měli vanilkový a čokoládový. Jitka

      Vymazat
  7. já jsem si snad v obchodě tahohle nikdy nevšimla, ale kouknu se po tom, já myslím, že mi to chutnat bude :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čokoládový jsem od Provamelu neměla, ale Alpro Soya a sojáčik je dokonalý! :) Měla jsem zatím jen karamelový provamel a nemůžu si ho vynachválit! Škoda, že je tak drahý :(

    OdpovědětVymazat
  9. Kupujeme tento vanilkový a je moc výborný.Dáváme si ho k Zemlbábě :-)
    Míša

    OdpovědětVymazat
  10. tohle jsem nezkoušela..mě chutnají taková ty malá mléčka..třeba banánové je hnus, ale to vanilkové je delikátní..proto se čokolády bojím..ale tyhle dezerty už taky musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to dobře, pudink mám ráda.. :P
    jak si psala o borůvkách, tak sem na ně dostala hroznou chut :/ Kupuješ je někde už mražené nebo máš vlastní zásoby z léta?:)

    OdpovědětVymazat
  12. co je dietnejsi? tohle nebo puding Dr.Oetcar??

    OdpovědětVymazat