středa 26. prosince 2012

Omluva a shrnutí Vánoc....


   Tak holky moje, předem bych se Vám ráda omluvila... vím, že od 23.12. jsem Vás trochu zanedbávala, ale bylo toho moc...
Hned 23. jsem z noční jela domů a okamžitě začal kolotoč, takže spát jsem šla až večer a potom moc času nebylo... 25. jsem po obědě zase bavila a frčela na noční, která mi teď skončila... Takže jdu do hajan a čestné skautské, že až se proberu (což bude doufám až v pozdních odpoledních hodinách :-D) tak Vás hned všechny "oběhnu", abych tak věděla jak se Vám dařilo a co Vánoce a tak...


Jinak Vánoce byly takové jaké jsem je čekala... fofr, stres, trochu radosti a tak... no jsem upřímně ráda, že to mám za sebou a znovu mne to čeká až za rok :-)... Dárečky co jsem darovala měly úsoěch a vzbudily radost, z čehož jsem měla zase radost já :-)... A já jsem též měla radost, dostala jsem od sestřičky diář a od rodičů přidáno na harddisk, kabelku, punčochy a "voňku" (tedy voňavku, co jsem si "vyčuchala" v Avonu :-))... ale i tak, jak jsem psala, jsem ráda, že je to zamnou :-).....

Takže jak jsem psala, odpoledne Vás oběhnu a od zítra se vracím do "starých kolejí" :-).... Takže krásné ráno holky :-).

9 komentářů :

  1. Z toho si nic nedělej, hlavně že jsi vše stihla a obdarovaní měli radost z dárečků od Tebe a ty od nich :-)
    už se těším až přijde další příspěvek na nějakou dobrůtku, ale teďka si pěkně odpočiň :-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. za to se vůbec neomlouvej! aspoň o Vánocích ne - jsou to svátky rodinné, já se stydím, že jsem celé svátky proseděla u blogu a nebyla moc s rodinou - ale byla bych na ně akorát nepříjemná.. letošní svátky fakt nebyly nic pro mě - taky jsem ráda, že už jsou za námi
    hezky se vyspi!

    OdpovědětVymazat
  3. nic se neděje :) důležité je, že svátky jsi měla pěkné a že se dárečky vydažily :) pěkně si odpočiň po noční a těším se na další příspěvky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jakýpak omlouvání? Ty seš samá práce. :-) Ta radost v očích druhých je k nezaplacení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně, že sis ty svátky užila s rodinkou! To je hlavní! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tak, není se proč omlouvat, nikdo moc nepřispíval. Vánoce už nejsou to, co bývaly, když jsme byly malé...ale jsou jednou za rok, tak co :)
    Pěkně se vyspi, pěkně do růžova a těšíme se na tvoje komentáře.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi na tom podovbně jako já, o Vánocích mám hoňku, příbuzní, doma, přítel a až dnes jsem se dostala na PC, a to jen na chvilku, kouknu na mé oblíbenější a na zbytek musím pak, co se dá dělat! ;)
    Také jsem ráda, že už je to za nou, ale to nejpodstatnější mě ještě čeká! ;)
    Měj se krásně a jsem ráda, že se dárky líbili všem! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Na tebe a zlobit se? To nejde. Však teď toho má každý dost, tak nevěš hlavu. Hlavně že se dárečky líbila a potěšili

    OdpovědětVymazat
  9. A za co bysme se měly zlobit? Vždyť tady je článků pořád hodně :) A moc se mi líbil ten o tom, kde budou co večeřet :) A jak jsi zvládla Vánoce a to jídlo? Já jsem pořád uvězněná v náručí cukroví... :D

    OdpovědětVymazat