úterý 11. prosince 2012

Polenta alá lečové řezy (230 kcal)

Suroviny:
50 g Polenta Alnatura (172 kcal)
Malá KL oliv.extra panen.oleje (20 kcal)
100 g rajčat (22 kcal)
100g zelené papriky (16 kcal)
250 ml vody, sůl

Na oleji osmahneme papriku pokrájenou nadrobno, podusíme a přidáme pokrájená rajčata a osolíme, přilejeme vodu a až začně vařit tak přidáme polentu, jakmile je kaše hodně hustá, tak přendáme do pekáčku s pečícím papírem a necháme vychladnout. Když je polenta studená a ztuhlá tak ještě zapečeme při 180C cca 10 - 15 minut. Potom už jen vyklopíme a podáváme.

Já jsem si půlku polentových řezů dala k obědu s kuřecím masem a rajčátkem a druhou půlku večer jen se zeleninou.


Takže jako každé ráno i dnes Vám všem přejí příjemný den :-)... Já nemám dnes výjimečně po noční, takže si budu užívat a vyrazím na procházku :-).... 

PS: Že neuhodnete mé dva nejoblíbenější druhy zeleniny :-D.... 

10 komentářů :

  1. Dobrota :-) Krásný den a příjemnou procházku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už když jsem si četla ten nadpis tak se mi sbíhaly sliny, ale co teprv až jsem viděla ten obrázek :) Vypadá to fakt dobře a určitě to doborta i byla :)

    OdpovědětVymazat
  3. tý brďo to musí být jistě dobré, nikdy jsem neměla polentu, vůbec si nedokážu představit jako co může chutnat :-) určitě někdy vyzkouším ;-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Že by rajčátka a okurka? :-)
    Když jsem byla malá a mamka chodila do práce, tak vařila moje starší sestra. A to jsme měli lečo každý druhý den :-) Takže se mi přejedlo a ještě to vypadalo, jak kdyby ho už někdo pozřel. Ale tohle vypadá chutně. musím se v té Praze kouknout po polentě a až přijedu tak budu vařit zase všechny tvé recepty s polentou (když jsem si koupila bulgur, tak jsem jako přílohu nejedla taky nic jiného :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ta polenta...! :D Myslím, že si počkám a dopřeji si ji jako dárek k vánocům! :D ..
    Super recept, také věci mohu! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi si taky dopřeju polentu k vánocům - ještě jsem jí nejedla :(:D
      receptík vypadá zajímavě

      Vymazat
  6. tak to je opravdu pech! byla bych hooodně naštvaná! to vypadá hodně luxusně... já už tu polentu musím načnout a konečně ochutnat...

    OdpovědětVymazat
  7. Polentu jsem nikdy nezkoušela, je načase to změnit ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. PS: že by nejoblíbenější zeleninka byly okurky a rajčátka? :D rajčátka taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Výborný recept, od teď je to můj nejoblíbenější způsob, jak upravit polentu....vždy jsem ji připravovala jako kaši se zeleninou, nebo jako osmahnuté placičky, ale tohle jasně vede! :)
    Hezký den přeje Terka ;)

    OdpovědětVymazat