neděle 16. prosince 2012

Polentové noky s jahodovou omáčkou (274 kcal)

1 porce:
50 g polenta Alnatura (172 kcal)
200 ml vody
1 KL - 7 g - medu (23 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
5 g třtinového cukru (20 kcal)
30 ml polotučného mléka (15 kcal)
2 KL - 10 g - Dr.Oetker vanilk.pudinku (9 kcal)

 Z polenty, medu a vody uvaříme hodně hustou kaši a lžičkou klademe na pečící papír noky, necháme chvilku "ztuhnout" a potom pečeme v troubě při 150C cca 15 minut. Jahody (jak jsem psala, tak mám z léta mražené, takže nejdříve rozmrazit :-)) posypeme cukrem a nahrubo rozmixujeme, přidáme mléko a na mírném plameni vaříme, přidáme pudink a povaříme, aby omáčka trochou zhoustla a potom s ní přelijeme hotové noky.

Byla to lahoda :-).... Toto byl už druhý pokus s polentou nasladko a moc mi chutná :-)... Takže polenta se stává mým oblíbencem jak nasladko tak naslano.... Takže všem krásné ráno a já jdu opět spát po noční :-).

Jinak když už máme tu neděli, tak jak se stává jíž tradicí, odpoledne přidám další recept, kde se objeví opět má oblíbená cuketa a sójové maso :-)....

11 komentářů :

  1. to vypadá zase super :) něco takovýho jsem neměla ani nepamatuju!
    hezky se vyspi :) těším se na receptík, a hezkou 3. adventní neděli přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jujky to vypadá krááááásně :-) jen kdyby mi to někdo připravil :-D
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si oblíbila polentu jak na slano, tak i na sladko :)
    Ty jahody v mrazáku ti sakra závidím, příští rok musím udělat to samé...ale co, bůh ví, co bude příští rok.

    OdpovědětVymazat
  4. Tééda Adele! Dost zajímavý recept! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Člověk by nevěřil na kolik způsobů si může udělat zdravé jídlo! :) Parádní recept

    OdpovědětVymazat
  7. polentu mám moc ráda, dělám si ji v poslední době hlavně jako hranolky, ale nočky jsou taky super nápad:)

    OdpovědětVymazat
  8. oh tak tohle vypadá lahodně!..polentu miluju.jen nevím,nikdy mi z toho nevzniknou hranolky :/..moc krátce to peču,nebo je to tím,že to nenechávám ztuhnout, :/..?..ale mám takový pocit,že si to jdu udělat a zítřejší snídně-byť pondělní bude nejlepšejší alá Adele! :D...ale polenta už mi dochází,musím zas dokoupit :D....

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to perfektně, ale prosím tě, kde si sehnala tu polentu? Já už byla dvakrát v různých DM a nikde ji tam nemůžu najít, přitom ta od značky Alnatura by tam měla být k dostání ne? Chci s ní hrozně vyzkoušet tvoje recepty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Můj bože ty si teda žiješ :D Vypadá to úžasně, závidím ti ty zásoby jahod :)

    OdpovědětVymazat
  11. už vím, co bude moje první jídlo z polenty :D

    OdpovědětVymazat