středa 5. prosince 2012

Polentovo-borůvková kaše (270 kcal)

1 porce:
50 g Polenta Alnatura (172 kcal)
100 ml polotučného mléka (48 kcal)
100 ml vody
75 g borůvek (32 kcal)
5 g - 1 KL - Granka (18 kcal)

Mléko s vodou přivedeme k varu, přidáme polentu, stáhneme plamen a uvaříme kaši. Do misky dáme většinu kaše, borůvky (já mám mražené, takže po rozmražení pustí hezky i šťávu), dáme na kaši a zbytek kaše a posypeme kakaem.

Než jsem stihla kaši vyfotit (a to moc dlouho netrvalo, protože jsem tomu moc nedala - těšila jsem se až to ochutnám :-)) tak kaše trochu ztuhla, ale bylo to luxusní, protože šla krásně nabrat vrstva kaše, borůvek, kaše i granka - mňam :-).

A když máme zase tu středu (do víkendu daleko :-)) tak přibude odpoledne ještě jeden receptík ....

9 komentářů :

  1. Škoda, že borůvky žádné nemam.. dala bych si :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. borůvky jsem neměla ani nepamatuju!
      do víkendu daleko, ano :(

      Vymazat
  2. polentu jsem si v poslední době moc oblíbila, hlavně v podobě pečených hranolek:))

    OdpovědětVymazat
  3. Daleko? Právě že mě tento týden utíká jako blázen :-) Ale na druhý recept se samozřejmě těším :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta vypadá opravdu luxusně! Já jsem polentu ještě neměla, ale asi si ji budu muset co nejdřív koupit

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo..dala bych si borůvky, proč jsem si v létě taky něco nezamrazila. Tohle léto už budu moudřejší jako :D a jinak mě ten týden také utíká jako blázen. To bude asi tím kolotočem - práce, škola, seminárky, úkoly, cvičení, vaření a já pořád nic nestíhám :(.

    OdpovědětVymazat
  6. Už je na čase abych tu polentu konečně vyzkoušela, poslední dobou je s ní tolik receptů :) Vypadá to samozřejmě skvěle, ale dovolím si nesouhlasit s výrokem že je víkend daleko. Pro mě už je středa vlastně skoro konec týdne :D

    OdpovědětVymazat
  7. Polentu si chcu už delší dobu koupit, ale vždy mě ta cena odradí, jsem staršný škrt! :D chudý student..
    Pošli mě pár těch borůvek, já chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Polentu miluju-ale nikdy mi z ní nejdou udělat hranolky,sakra! :D..ale nedávno jsem přišla na to,že když do ní přidáš sušené hříbky,tak to je bomba bezva,super cool kaše! :D...ale musím ji zkusit i nasladko! (miluju normálně udělanou krupici+smíchat s jogurtem,ovesnou kaši z MS+smíchat s jogurtem :D):)...jo a taky jsem měla zvlášť dobrou kombinaci-když smícháš hodně "Fitness jogurt pomazánky" (nebo prostě žervé a podobné) do horké polentové kaše,tak je to nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat