čtvrtek 27. prosince 2012

Ricottové palačinky s borůvkami (273 kcal)

1 porce:
50 g Ricotta Italat (70 kcal)
1 vejce (80 kcal)
10 g - 1 PL - celozrnné mouky (36 kcal)
30 ml polotučného mléka (15 kcal)
1 KL extra panen.oliv oleje (20 kcal)
75 g borůvek (32 kcal)
5 g třtinového cukru (20 kcal)

Ricottu, vejce, mouku a mléko smícháme v hladké těsto a na pánvičce potřené olejem osmažíme palačinky. Borůvky jsem rozmrazila, rozmačkala vidličkou a s cukrem prohřála v malém hrnci na sporáku a podávala s palačinkama.

Prostě klasika palačinky, ale ricotta jim dodala super jemnou chuť :-)....  Takže jako vždy všem přeji krásné prosincové ráno a příjemné snídání :-).

7 komentářů :

  1. ricottu jsem taky ještě nejedla, kruci, kruci :D neumím si tu chuť v tom případě představit, což je škoda - vypadají nádherně!
    přeji krásné ráno :)

    OdpovědětVymazat
  2. ricottu mám ráda, díky za tip:))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ricottu ještě nejedla, půjdu si o ní aspoň něco málo přečíst a třeba si ji koupím :)
    Palačinky vypadají krásně a ty borůvky, mmm :)
    Koukám, že na palačinky je asi opravdu lepší potřít kapičkou oleje a dát do nich celé vejce. Teflonka je dobrá na lívance, které jdou dobře otočit, ale palačinky bez žloutku a bez kapky oleje, to moc dobře nejde :)
    Děkuju za tip, chtělo by to ty borůvky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Proč máme takový mini mrazák?! safra hnedka bych si všechno v létě pěkně zamrazila abych měla ty dobroty i v zimě, když jsou tak drahé :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Moje milá Adele :) víš jak mi pořád děláš chutě tolika druhy ovoce, ať už to jsou jahůdky či borůvky a tak, tak jsem si taky konečně sehnala nějaké to ovocíčko a je to příjemná změna, takže díky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. no to vypadá skvěle! škoda, že nemáme borůvky, mám na ně docela chuť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju ricottu! palačinky jsem s ní ještě ndělala. Jen cheesecake a těstoviny :) A tortilly :D

    OdpovědětVymazat